Skip to main content

Geen dienstenTilburg

Even serieus odido

Storing na storing nu al vanaf 14:00 geen internet internet geen tv meer in tilburg ?!?!

Inmiddels is het bijna 21:00.  Hebben jullie nog monteurs in dienst of is dat een grapje ???

Uitgelichte reactie

23 juni 2025

Badasscats schreef:

Vanaf 1 november 2024 krijg je recht op schadevergoeding bij een storing van meer dan 8 uur. Voorheen was dit 12 uur. Maar ik lees al dat de compensatie voor 1 dag is. Dus die euro mogen ze houden ook. Overstappen is beter. Want dan behouden ze hun klanten niet. 

De 8 uur is telecomwet in België, voor Nederland geldt 12 uur. Zie ook https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/telecommunicatie/vraag-en-antwoord/geld-terug-bij-storing-internet-televisie-telefoon

13 reacties

Hier hetzelfde, kan gebeuren hè, dat het stuk is, maar communiceer daar over Odido!

• is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 23 juni 2025

Ik vind dit ook niet meer leuk zo. Was altijd tevreden klant bij Odido. Maar vanaf 14uur lees ik. Kom op zeg. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 23 juni 2025

Het is echt bizar hoe lang dit duurt . Geen landelijke storing dus dan nemen ze ruim de tijd.

• is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 23 juni 2025

Duurt inmiddels 8 uur. Dus we hebben recht op vergoeding. Ik kijk het nog heel even aan met odido en hun leveranciers. Maar anders stap ik ook over. 

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 23 juni 2025

Ben 3 maanden geleden overgestapt. Een wijze les geleerd dat ik voortaan de betrouwbaarheid/wifi garantie check. iets van spijt komt na de zonde…

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 23 juni 2025

Hier in Goirle hetzelfde probleem. Hoe verloopt normaliter de compensatie? Moet ik ergens mijn gegevens achterlaten? 

JeanPauwll schreef:

Hier in Goirle hetzelfde probleem. Hoe verloopt normaliter de compensatie? Moet ik ergens mijn gegevens achterlaten? 

Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 23 juni 2025
Dagobertduck schreef:

Ben 3 maanden geleden overgestapt. Een wijze les geleerd dat ik voortaan de betrouwbaarheid/wifi garantie check. iets van spijt komt na de zonde…

Overgestapt vandaag naar ziggo.  Dan maar iets meer betalen maar deze bagger ben k klaar mee.  

Nog 3 dagen doorbijten . Misschien is de storing dan een keer opgelost.

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 23 juni 2025
Badasscats schreef:

Duurt inmiddels 8 uur. Dus we hebben recht op vergoeding. Ik kijk het nog heel even aan met odido en hun leveranciers. Maar anders stap ik ook over. 

Helaas is dat pas vanaf 12 uur lang storing en dan naar rato.

• is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 23 juni 2025

Vanaf 1 november 2024 krijg je recht op schadevergoeding bij een storing van meer dan 8 uur. Voorheen was dit 12 uur. Maar ik lees al dat de compensatie voor 1 dag is. Dus die euro mogen ze houden ook. Overstappen is beter. Want dan behouden ze hun klanten niet. 

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 23 juni 2025
Badasscats schreef:

De 8 uur is telecomwet in België, voor Nederland geldt 12 uur. Zie ook https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/telecommunicatie/vraag-en-antwoord/geld-terug-bij-storing-internet-televisie-telefoon

• is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 23 juni 2025

Ah ok thanks voor de info. Ik heb niet voldoende gelezen. excuses. 👍

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1524 reacties
  • 23 juni 2025
Badasscats schreef:

Yipie, €0,33 vergoeding (€30/30/24x8). Daar zitten we op te wachten 🤡

Ben blij dat ik boven Tilburg wel gewoon internet heb (wel met eigen dns servers).

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen