Skip to main content

Geen internet op het netwerk via Delta

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi allemaal, ik heb Odido via het netwerk van Delta (postcode 5556VA). Ik heb relatief vaak storingen, zoals ook nu weer sinds vanochtend. Het is dan onduidelijk waar het probleem ligt, zeker als geen van beide partijen werkzaamheden of storingen melden. Odido bellen lost over het algemeen niets op. Meestal is wachten en hopen dat het snel weer goed gaat. Heeft iemand met dezelfde ervaringen misschien tips & tricks?

Uitgelichte reactie

17 juni 2025

Hallo ​@guidosyl 

Welke lampjes branden of knipperen er op de ONT en is de wereldbol op de Zyxel rood?

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21726 reacties
  • 17 juni 2025

Hallo ​@guidosyl 

Welke lampjes branden of knipperen er op de ONT en is de wereldbol op de Zyxel rood?

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 17 juni 2025

ONT alles in orde. De rode wereldbol op de Zyxel inderdaad. Kan vanalles zijn, zelfs een authenticatie probleem tussen Delta en Odido, maar voor mij is het onmogelijk om dat uit te vinden. 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21726 reacties
  • 17 juni 2025

@guidosyl 

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen