Skip to main content
Beantwoord

Geen internet Heerlen

Voor de derde keer in een week tijd geen internet en tv…wederom een grote storing bij Odido??

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey allemaal, alles is inmiddels opgelost. Mijn excuses voor de onderbreking. Merken jullie dit ook en komen jullie weer online? Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de mediaconverter) minimaal 10 seconden van de stroom.

Bekijk origineel

8 reacties

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 21 juni 2025

Hier ook geen internet. Glasvezel aansluiting en nu voor de derde keer in korte tijd geen internet. Alles gereset en helpt niets. Nergens lees ik iets over een storing.

dit is in Almelo. Meer mensen last van?

• 2 reacties
  • 23 juni 2025

Ook in Heerlen, sinds afgelopen dinsdag geen internet. Ligt aan glasvezel splitter zei de monteur.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14816 reacties
  • Antwoord
  • 23 juni 2025

Hey allemaal, alles is inmiddels opgelost. Mijn excuses voor de onderbreking. Merken jullie dit ook en komen jullie weer online? Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de mediaconverter) minimaal 10 seconden van de stroom.

• 2 reacties
  • 23 juni 2025
Tommie van Odido schreef:

Ik heb het probleem nog steeds, alle lampjes branden ook zoals toen de probleem bestond. Zal ik klantenservice weer bellen?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14816 reacties
  • 24 juni 2025

Hoi ​@TamN, welkom op onze community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt en controleer dit graag voor je. Kan je mij vertellen hoe de lampjes precies branden?  

1. Brandt het WAN lampje op het modem continue groen? 
  2. Brandt het Power lampje op de ONT?
  3. Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
  4. Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)

Daarnaast heb ik een aantal gegevens nodig. Zou jij jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij hier dan een seintje geeft dan ga ik direct voor je aan de slag!

• 2 reacties
  • 24 juni 2025

Hi, I'm also from Heerlen. My internet was working yesterday, but since this morning I have no connection.

My Huawei fiber modem shows a blinking red LOS light, and the PON light is off.

The LAN light is green, and my router says there's no internet.

I’ve already restarted all the equipment and checked the cables.

Thank you for your help!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14816 reacties
  • 25 juni 2025

Hi ​@diana_1783005, welcome to our community!

Of course, I want you to get back online as soon as possible. I'll be happy to help you resolve this. Could you please complete your profile with your postcode, house number, date of birth and the last four digits of your account number? You can do this by clicking on your avatar at the top right, then selecting 'My Profile' and 'Edit Profile'. Once you have done this, please let me know and I will get right on it for you! 

• 2 reacties
  • 25 juni 2025

Thank you for your response.

I was able to get in touch with customer service, and a technician is scheduled to come today to check the network.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen