Skip to main content
Beantwoord

Geen diensten - glasvezel omgeving Nieuw-Vennep 2152

Klopt het dat er een algehele glasvezel (KPN Netwerk) storing is in Nieuw-Vennep 2152?

ik kan niks vinden op de storingswebsite maar ik hoor van verschillende Odidoklanten dat die al een mail hebben gehad over de storing en ik niet….

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi allemaal, excuus voor het ongemak! Ik geef graag wat uitleg. Wij hebben onze storingspagina op de website, echter geeft deze nog niet iedere storing aan. Het ligt wat dat betreft aan het netwerk. Kan deze pagina geen storing vinden, verwijzen wij hier automatisch naar ons Community topic. Echter, op dit moment was er geen moderator aanwezig die de pagina kan aanpassen. Wij doen dit namelijk handmatig. Omdat het in de nacht is opgelost, hebben we enkel een oplossingsmelding in het topic gezet.

Het spijt me voor deze vertraging, dit gaan wij intern bespreken. Als jullie nog niet online zijn, herstart dan het modem!

Bekijk origineel

28 reacties

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 22 maart 2025

2151 sinds 10 minuten ook geen internet en TV

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 22 maart 2025

Hier hetzelfde helaas, ik woon in de velden.

• Auteur
  • is King of Content
  • 46 reacties
  • 22 maart 2025

Blijf het vreemd vinden, dit is KPN glasvezel… Odido en alle andere glasvezelaanbieders gaan via KPN Network… maar waarom krijgt iemand van KPN wel een melding en een storingspagina en Odido zegt geen storing… erg slecht… dit kan prima geautomatiseerd tegenwoordig als er ergens een pop uitvalt…

• 2 reacties
  • 22 maart 2025

Volgens mij heeft Odido inmiddels haar eigen netwerk bij ons in de buurt. En gebruikt het geen KPN meer.

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 22 maart 2025
Flipper78 schreef:

Volgens mij heeft Odido inmiddels haar eigen netwerk bij ons in de buurt. En gebruikt het geen KPN meer.

Dat zou slecht nieuws zijn want kpn monteurs werken doorgaans sneller

• Auteur
  • is King of Content
  • 46 reacties
  • 22 maart 2025

Buurman kreeg tegelijk met de storing een e-mail van Odido.. ben benieuwd waarom hij wel en ik bijvoorbeeld niet…

ondanks dat Odido idd deels een eigen netwerk heeft, is de POP(wijkcentrale) nog steeds hetzelfde en deze is van KPN Network… staat trouwens naast de halte Getsewoud Noord :-)

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 22 maart 2025

Heb je waarschijnlijk al unlimited mobiel internet??

• Auteur
  • is King of Content
  • 46 reacties
  • 22 maart 2025
Rene3282 schreef:

Heb je waarschijnlijk al unlimited mobiel internet??

Dat klopt… goede…. Jammer alleen dat je je telefoon niet als hotspot voor de binnenkomend verbinding op de T-56 kan doen.. heb alles bedraad hierzo dus tja dan kan je alsnog niet zo veel… nou ja alleen via mobiel dan.

dan alsnog hij weet al dat er een storing is, eigenlijk zou iedereen een standaard e-mail moeten krijgen met daarin de storingsmelding en dan de tekst.. als je geen unlimited hebt dat je dan een voucher krijgt… dan weet iedereen het en niet alleen de mensen welke geen unlimited hebben.

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 22 maart 2025

Hier ook in Nieuw-Vennep (2152) sinds 21:15 geen internet meer. Rode lampje op glasvezel-kastje blijft knipperen (Los)

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 22 maart 2025
Flipper78 schreef:

ODido heeft geen eigen netwerk.

In Nieuw Vennep (getsewoud) is netwerk door KPN aangelegd.

• is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 22 maart 2025

Wij wonen ook in Getsewoud zuid (2151) geen internet. Is al de zoveelste keer en wederom geen communicatie vanuit Odido.

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 22 maart 2025

Its not the first time, I would definitely move on from this company!!

rozehell
  • 5 reacties
  • 22 maart 2025

Ja, hier ook op Habanera sinds 21:21 uur, LOS op ONT.

• Auteur
  • is King of Content
  • 46 reacties
  • 22 maart 2025

Er is een stroomstoring in het gebied waar de wijkcentrale staat, waarschijnlijk daardoor geen glasvezel internet.

Blijf het wel vreemd vinden dat maar een deel van de klanten wel een mail krijgt over de storing..

• Auteur
  • is King of Content
  • 46 reacties
  • 22 maart 2025
Abooddaoud schreef:

All Fiber internet companies have the same network issue. Because the mainline of only from one company. So changing to another fiber company would not solve the line stability problem.

• 1 reactie
  • 22 maart 2025

2152HB 

ook geen internet meer. Inderdaad vreemd dat de odido site geen storingen aangeeft. 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 22 maart 2025

Blijf mij verbazen dat je een storing niet rechtstreeks bij Odido kan melden maar dat het via een communitie moet.

Hierdoor gaat info verloren, zo staat er bij Odido geen storing bekend.

Ook storing checker  geef niets.

Tip: Odido maak het mogelijk om storingen on -line te melden, Dit geeft jullie ook sneller inzicht in de omvang van de storing

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7914 reacties
  • 22 maart 2025

• 2 reacties
  • 22 maart 2025

Same. 2152 geen internet. LOS brandt rood

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 22 maart 2025
ReinoudS schreef:
Abooddaoud schreef:

All Fiber internet companies have the same network issue. Because the mainline of only from one company. So changing to another fiber company would not solve the line stability problem.

This is not true, I'm connecting to my neighbour and he is fine with KPN!!!

• 1 reactie
  • 22 maart 2025

2151, no internet from around 21:15

the website shows no outage which is weird and unacceptable. There has been no communication.

is there a way to know if there is an estimate for when the issue will be solved?

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 22 maart 2025

Hier op 2151 ook helemaal niets. Het gebeurt wel heel erg veel bij Odido

• Auteur
  • is King of Content
  • 46 reacties
  • 23 maart 2025
Abooddaoud schreef:
ReinoudS schreef:
Abooddaoud schreef:

This is not true, I'm connecting to my neighbour and he is fine with KPN!!!

That is depending if he has fiber of traditional DSL. There was no defunct on the DSL line only on Fiber.

• Auteur
  • is King of Content
  • 46 reacties
  • 23 maart 2025
Cristien schreef:

Dit helpt niet, want die pagina van Odido geeft niet alle storingen weer en is alleen actueel tijdens kantoortijden.

de website van alle storingen is een goede indicatie website, maar is niet 100% betrouwbaar omdat het user based is en niet gevoed door de bedrijven zelf.

• Auteur
  • is King of Content
  • 46 reacties
  • 23 maart 2025
maurice v bakel schreef:

Blijf mij verbazen dat je een storing niet rechtstreeks bij Odido kan melden maar dat het via een communitie moet.

Hierdoor gaat info verloren, zo staat er bij Odido geen storing bekend.

Ook storing checker  geef niets.

Tip: Odido maak het mogelijk om storingen on -line te melden, Dit geeft jullie ook sneller inzicht in de omvang van de storing

Inderdaad goed idee gewoon een simpele meldpagina waar de meldingen naar het network control center gaat waar ze alle verbindingen monitoren.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen