Door gemaakte fouten bij Odido ( zijn bekend) omdat mijn Thuiscontract niet werd verlengd maar afgezegd kreeg ik toch een nieuw installatiepakket thuis en moest het oude worden retour gezonden. Er is veel over en weer gebeld met als resultaat: alles in nu in orde en het installatiepakket konden we niet meer tegenhouden en is onderweg. Afspraak :weigeren aan de deur als het bezorgd zou worden door DHL. Dat heb ik gedaan. Pakket is retour DHL depot gegaan en na een week teruggezonden aan Odido. Ik heb gebeld naar de klantenservice hoe nu verder. Er stond inderdaad een aantekening dat DHL het ging terugsturen. DHL laat weten dat dat wel 10 dagen kan duren. Krijg ik nu bericht als het bij Odido retour is ontvangen? En kan ik nu geen boete of rekening krijgen voor dat installatiepakket wat ik dus niet in mijn bezit heb? Kunt u dit voor mij nazien en even uitleggen hoe nu de procedure is? Het heeft me al teveel energie en uren gekost om nu het volgende te krijgen. Want wel vervelend als ik een mail ontvang dat de apparatuur nog niet terug is ontvangen. Graag hulp!!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.