Skip to main content

retour wifi punten, niets ontvangen door odido

Goedenavond,

Op 10 maart heb ik twee wifipunten retour gestuurd via dhl. Ik zie alleen dat er geen nieuwe verzendupdates worden gedaan sinds 17 april. Het is namelijk nog niet ontvangen, maar 'onderweg'. 

De facturering is al gedaan namelijk, de boete. Dit zou ongedaan worden gemaakt, maar dat kan nu niet aangezien de wifipunten nog niet bij odido zijn, volgens de label.

Wat nu? 

Grt Hanneke

Uitgelichte reactie

26 april 2025

Hoi ​@Deezjavu1983, super bedankt voor je genomen moeite voor het terugsturen! đŸ˜Š Ik wil dit graag voor je in orde maken. Ik heb alleen een ander rekeningnummer staan. Zou je de laatste vier cijfers hiervan in je profiel willen plaatsen? Dan kan ik direct voor je aan de slag! 

4 reacties

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 24 april 2025

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2241 reacties
  • 26 april 2025

Hoi ​@Deezjavu1983, super bedankt voor je genomen moeite voor het terugsturen! đŸ˜Š Ik wil dit graag voor je in orde maken. Ik heb alleen een ander rekeningnummer staan. Zou je de laatste vier cijfers hiervan in je profiel willen plaatsen? Dan kan ik direct voor je aan de slag! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 27 april 2025

Dat klopt Ishana. Laatste 4 cijfers zijn XXXX. Op naam van mijn echtgenote S.I.

Moderator edit: Het is niet handig om persoonlijke gegevens online te delen.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14021 reacties
  • 28 april 2025

Dankje voor het aanvullen van je gegevens ​@Deezjavu1983, hierdoor heb ik de boete direct voor je kunnen vergoeden en de wifipunten handmatig afgemeld. De boete zal deels worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur. Het resterende bedrag zal worden teruggeboekt naar je rekening! Als je verder nog vragen hebt, laat het dan gerust weten. Ik sta voor je klaar.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen