Heb nu 6 maanden internet en tv van Odido. Afspraak was 6 maanden voor 35 euro en de laatste 6 maanden 60 euro. Heb tot heden nooit een rekening gehad van 35 euro. Altijd andere bedragen en heb elke maand gebeld hierover. Ik heb zelfs 48.05 euro teveel betaald de eerste 5 maanden. Dit zouden ze me terug betalen en voor de problemen zelfs 1 maand gratis. Nou ik weer afwachten omdat ze nog nooit een afspraak zijn nagekomen was ik al bang hiervoor. Ja hoor geen geld terug en geen maand gratis gewoon weer een rekening betalen nu weer 43.50 voor het abonnement. Weer bellen en ja we lossen het op en u krijgt u geld terug. Nou wacht nu weer 2 weken niets gehoord. Heb ze geschreven en alles weer uitgelegd en antwoord nee dus. Heb tot heden alleen problemen met Odido en ook met de storingen op tv en wifi thuis. Ik kan zeggen dat ik vreselijke spijt heb en blij ben als ik kan opzeggen. Op me geld moet ik ook blijven wachten denk ik. Dus mensen wil je bij Odido een aktie pakket voor internet en tv denk goed na. Heb vanaf het begin problemen gehad met tv en internet en dan ook nog eens al die vrede rekeningen die ze versturen. Mijn conclusie over Odido is dus zeer slecht bedrijf die echt niets nakomt wat ze beloven. Heb al iemand gesproken van Odido op en review en die zegt schrijf ons we lossen het op. Nou ook niets meer van gehoord. Voel mens al die maanden best bedrogen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.