Skip to main content

Oud modem

Hoi

Op onze VSDl link hangt een modem van voor odido.

De verbinding valt met reelmaat weg en ook loopthet momen regelmatig vast

Er is hier nu een Zyxel VM8324-B10a aanwezig

Kan deze worden vervangen?

Peter

Uitgelichte reactie

30 maart 2025

Welkom op onze community! ​@pc2a 

Ik kan mij voorstellen dat het modem aan vervanging toe is. Ik regel dit graag voor je! 

Op dit moment is alleen de verificatie nog niet compleet. De geboortedatum in je community profiel komt niet overeen met wat er bij ons bekend is. Wil je dit nog eens nagaan?

Als je mij een seintje geeft wanneer je zover bent, stuur ik het modem direct naar je toe! 

3 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4135 reacties
  • 30 maart 2025

Welkom op onze community! ​@pc2a 

Ik kan mij voorstellen dat het modem aan vervanging toe is. Ik regel dit graag voor je! 

Op dit moment is alleen de verificatie nog niet compleet. De geboortedatum in je community profiel komt niet overeen met wat er bij ons bekend is. Wil je dit nog eens nagaan?

Als je mij een seintje geeft wanneer je zover bent, stuur ik het modem direct naar je toe! 

• Auteur
  • 1 reactie
  • 2 april 2025

Hallo Het is aangepast en 2 dagen geleden een prive bericht gestuurd.

Woensdag 9-4 komt er een monteur. Kan dan gelijk het nieuwe modem meenemen.

Op dit moment zijn we blij als de link 15 minuten(!) op blijft.

En ja een reset naar fabriek instellingen is ook gedaan, maar is niet oplossing

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20633 reacties
  • 2 april 2025

Hallo ​@pc2a 

Een monteur neemt het apparatuur niet mee maar bij DSL kan je het modem eenvoudig zelf vervangen. Odido stuurt je een nieuwe modem.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen