Skip to main content

[Opgelost) Problemen met de vaste verbinding in verschillende steden


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

91 reacties

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 19 februari 2024
Scarletta schreef:

Daar gaat mijn data, ik vind eigenlijk dat als ik gedwongen word mijn data te gebruiken dat dit door Odido vergoed moet worden.

Completely agree! The servise is already expensive and we’re forced to use the mobile data to work.

 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Auteur
  • Community Manager
  • 10763 reacties
  • 19 februari 2024

Update 14:45 Er is iets misgegaan aan de kant van de netbeheerder en daardoor is een deel van de aansluitingen offline gegaan. We lossen dit zo snel mogelijk op met alle betrokken partijen.


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 19 februari 2024
sandokanhello schreef:
arttext schreef:

De kwetsbaarheid van een mijn doorgevoerd ‘smart home’, laat zich nu zien. 

Je geeft je huisdieren te eten van een afstand? 😜

Een smart home is leuk maar je moet er zeker geen kritieke processen mee willen aansturen.

 

Waar haal je die dierenfantasie vandaan?


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 februari 2024
Jason van Odido schreef:

Update 14:45 Er is iets misgegaan aan de kant van de netbeheerder en daardoor is een deel van de aansluitingen offline gegaan. We lossen dit zo snel mogelijk op met alle betrokken partijen.

Zodra de verbinding werkt moet ik mijn modem opnieuw opstarten? 


  • is een Top Poster
  • 63 reacties
  • 19 februari 2024

3845KT Harderwijk  ook geen vast internet meer, wel tv na reset modem.

 

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 19 februari 2024

1093JG Amsterdam Oost kaput stuk


  • is een King Poster
  • 81 reacties
  • 19 februari 2024
arttext schreef:
sandokanhello schreef:
arttext schreef:

De kwetsbaarheid van een mijn doorgevoerd ‘smart home’, laat zich nu zien. 

Je geeft je huisdieren te eten van een afstand? 😜

Een smart home is leuk maar je moet er zeker geen kritieke processen mee willen aansturen.

 

Waar haal je die dierenfantasie vandaan?

Het is een van de weinige kritieke toepassingen die ik voor IoT kan bedenken. Zelf heb ik thuis o.a. wat smartplugs maar als een lanpje niet aan- of uitgaat is er weinig aan de hand. Je kunt beter geen smart toepassingen gebruiken als het om iets echt belangrijks gaat.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 19 februari 2024

1095CN Amsterdam oost ligt er ook uit 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 februari 2024
Jason van Odido schreef:

[19-02-2024/10:16] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in meerdere steden. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

Update 12:00 Er is een monteur op locatie om herstelwerkzaamheden uit te voeren.

Update 14:45 Er is iets misgegaan aan de kant van de netbeheerder en daardoor is een deel van de aansluitingen offline gegaan. We lossen dit zo snel mogelijk op met alle betrokken partijen.

 

Hoelang gaat het nog duren, inmiddels zijn we al 6 uur verder 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 februari 2024

Lekker dan. Nu nog op kantoor, maar zo van plan om naar huis te gaan. Alleen wordt mijn appartement deur bediend door een Smart Lock…

Wanneer is dit opgelost? Ik mag toch hopen dat ik zo gewoon mijn huis in kan.

Niels


  • Debutant
  • 1 reactie
  • 19 februari 2024

Wordt er een compensatie berekend? De hele dag vrij weinig kunnen werken hierdoor....


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Auteur
  • Community Manager
  • 10763 reacties
  • 19 februari 2024

Update 16:15 Er is een netwerkmonteur aangestuurd die op locatie herstelwerkzaamheden gaat uitvoeren net als eerder vanmiddag. De verwachte begintijd ligt in de vroege avond. Excuses voor de langere wachttijd! 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 februari 2024
surimike schreef:

Wordt er een compensatie berekend? De hele dag vrij weinig kunnen werken hierdoor....

Ik mag hopen van wel want hele dag op mijn eigen mobiele internet gezeten en die is zo op…


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 19 februari 2024

Kunnen jullie zorgen dat mobiel internet niet begrensd wordt tot die tijd? Net als anderen is dat ook bij mij sinds een uur na de storing tergend langzaam. Als jullie dit bewust hebben begrensd zijn jullie niet sjiek bezig.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 19 februari 2024

Ik woon in 1093 sz en ik heb geen vaste internet.

Wat moet ik doen?


  • is een King Poster
  • 81 reacties
  • 19 februari 2024

Hehe, ik heb weer internet (Amsterdam).


  • is een King Poster
  • 81 reacties
  • 19 februari 2024
shadykassas schreef:

Ik woon in 1093 sz en ik heb geen vaste internet.

Wat moet ik doen?

Dan is dit verhaal niet op jou van toepassing. Dit gaat over vast internet. Misschien zelfs alleen over glasvezel? Dat laatste weet ik niet zeker.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 februari 2024
Jason van Odido schreef:

 

Ik heb weer internet! In 1094 Amsterdam

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 19 februari 2024

1019DV Amsterdam works


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 19 februari 2024

Ben ook weer online 1091. 

Thanks voor de updates vandaag Jason! 


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 19 februari 2024
Jason van Odido schreef:

Update 16:15 Er is een netwerkmonteur aangestuurd die op locatie herstelwerkzaamheden gaat uitvoeren net als eerder vanmiddag. De verwachte begintijd ligt in de vroege avond. Excuses voor de langere wachttijd! 

I still have no internet :( 1091KD.

I see red globe light on my router zyxtel t-50. Reported it already (https://community.odido.nl/van-bestelling-tot-installatie-496/red-globe-light-on-zyxtel-t-50-362369?postid=1770553#post1770553)

Is that related?


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 19 februari 2024
Konradp1 schreef:
Jason van Odido schreef:

Update 16:15 Er is een netwerkmonteur aangestuurd die op locatie herstelwerkzaamheden gaat uitvoeren net als eerder vanmiddag. De verwachte begintijd ligt in de vroege avond. Excuses voor de langere wachttijd! 

I still have no internet :( 1091KD.

I see red globe light on my router zyxtel t-50. Reported it already (https://community.odido.nl/van-bestelling-tot-installatie-496/red-globe-light-on-zyxtel-t-50-362369?postid=1770553#post1770553)

Is that related?

perhaps restart your router? I’m in 1094 and it works...


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 19 februari 2024
Ramon1981 schreef:
Konradp1 schreef:
Jason van Odido schreef:

Update 16:15 Er is een netwerkmonteur aangestuurd die op locatie herstelwerkzaamheden gaat uitvoeren net als eerder vanmiddag. De verwachte begintijd ligt in de vroege avond. Excuses voor de langere wachttijd! 

I still have no internet :( 1091KD.

I see red globe light on my router zyxtel t-50. Reported it already (https://community.odido.nl/van-bestelling-tot-installatie-496/red-globe-light-on-zyxtel-t-50-362369?postid=1770553#post1770553)

Is that related?

perhaps restart your router? I’m in 1094 and it works...

fixed now, after yet another restart


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 19 februari 2024
Konradp1 schreef:
Ramon1981 schreef:
Konradp1 schreef:
Jason van Odido schreef:

Update 16:15 Er is een netwerkmonteur aangestuurd die op locatie herstelwerkzaamheden gaat uitvoeren net als eerder vanmiddag. De verwachte begintijd ligt in de vroege avond. Excuses voor de langere wachttijd! 

I still have no internet :( 1091KD.

I see red globe light on my router zyxtel t-50. Reported it already (https://community.odido.nl/van-bestelling-tot-installatie-496/red-globe-light-on-zyxtel-t-50-362369?postid=1770553#post1770553)

Is that related?

perhaps restart your router? I’m in 1094 and it works...

I’ve done everything possible, including default restart and changes of deepswitch.. and it doesn’t work :( red light keeps coming

Perhaps they’re still working on it and reconnecting areas one by one… then I'm afraid you’re just going to have to wait it out..


  • is een King Poster
  • 95 reacties
  • 19 februari 2024

Ik heb geen internet postcode 6605kj 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen