Skip to main content
Beantwoord

Internet opzeggen

  • 8 september 2023
  • 4 reacties
  • 109 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Recent verhuisd naar een nieuwe woning!

Echter is hier alleen DSL en geen glasvezel aanwezig.

2 Weken terug gebeld zou overlegd worden met financiele afdeling of ik onder het contract van tmobile thuis uitkon.

Echter geen reactie dus probeer ik het maar zo!

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @NickVDB88 

Heb je het Odido abonnement meegenomen naar je nieuwe woning en werkt het internet?

Omdat er alleen DSL internet beschikbaar is lijkt mij geen reden om je contract op te kunnen zeggen.

Anders moet je hem opzeggen met een eventuele afkoopsom indien je het abonnement niet hebt meegenomen.

Bekijk origineel

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20935 reacties
  • Antwoord
  • 8 september 2023

Hallo @NickVDB88 

Heb je het Odido abonnement meegenomen naar je nieuwe woning en werkt het internet?

Omdat er alleen DSL internet beschikbaar is lijkt mij geen reden om je contract op te kunnen zeggen.

Anders moet je hem opzeggen met een eventuele afkoopsom indien je het abonnement niet hebt meegenomen.


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7966 reacties
  • 8 september 2023

Hallo @NickVDB88 Ik zat in dezelfde situatie. Zolang Odido internet en TV kan leveren op je nieuwe adres is er geen rede om op te zeggen. Bij mij werkt DSL van Odido perfect.

Je kan zoals @Waqqas  aangaf je contract afkopen wat de kosten daarvan zijn kunnen de moderators je vertellen. Zet vast je klantnummer hier in je account onder de prive optie.

Veel geluk in je nieuwe woning!


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 8 september 2023

Klantenservice 2 maal gebeld vandaag en die zeggen je moet een mail sturen en je kan er vanaf! Met verhuisbericht lijkt me sterk maar als Ik moet afkopen zeg ik meteen mijn 3 mobiele abbonementen op!


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7966 reacties
  • 8 september 2023
NickVDB88 schreef:

Klantenservice 2 maal gebeld vandaag en die zeggen je moet een mail sturen en je kan er vanaf! Met verhuisbericht lijkt me sterk maar als Ik moet afkopen zeg ik meteen mijn 3 mobiele abbonementen op!

Regels zijn voor iedereen gelijk. Hopelijk  zijn die abonnementen dan ook aan het eind van contract anders gooi je een hoop geld weg😂

Groetjes


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen