Skip to main content
Beantwoord

Incasso niet gelukt

  • 4 december 2022
  • 3 reacties
  • 124 Bekeken

Deze maand mijn eerste factuur ontvangen, echter de incasso zou mislukt zijn. Rekeningnummer etc klopt. Bij mijn bank zie ik geen aangekondigde of afgekeurde incasso. Wat is hier fout gegaan? 

Beste antwoord door diepstratenbas

Gaat om thuis abonnement,  Ik heb via iDeal betaald en heb inmiddels ook reactie van de klantenservice. Zou de volgende keer goed moeten gaan

Bekijk origineel

3 reacties

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10768 reacties
  • 5 december 2022

Hoi @diepstratenbas, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Gaat dit om een mobiel of thuis abonnement? Ik zie bij jouw T-Mobile voor thuis abonnement namelijk de eerste factuur staan, maar die is op 1 december netjes geïncasseerd dus daar is niets mis mee. Waar zie je precies dat dit misgegaan is? 

Mocht het om mobiel gaan: ik plaats jouw topic in dat geval graag in het juiste subforum. Laat me weten waar het om gaat! 😄


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 8 december 2022

Gaat om thuis abonnement,  Ik heb via iDeal betaald en heb inmiddels ook reactie van de klantenservice. Zou de volgende keer goed moeten gaan


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 9 december 2022

Hi @diepstratenbas, merci voor de aanvulling! Super om te lezen dat het de volgende keer goed moet gaan. Mocht dit probleem zich toch nog eens voordoen, klop dan gerust weer aan. We helpen je graag! 😊


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen