Skip to main content

geenvast internet moerdijk

  • 24 februari 2025
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

Jullie geven aan dat er geen storing is. 

Maar toch doet mijn vast internet het niet. 

Modem nu al 5x gereset maar probleem.

Hier door ook geen tv of videoland. 

 

 

Uitgelichte reactie

25 februari 2025

Goed dat je onze community hebt gevonden en hier via deze weg gelijk een melding van maakt. Oprecht sorry voor dit ongemak. Ik help je natuurlijk graag verder om dit te realiseren! ​@daniel1984 

Op dit moment spelen er algemene problemen in Enschede en Varsseveld. In ons storingstopic lees je hier meer over. Kom jij hier niet vandaan? Dan speelt het probleem waarschijnlijk alleen op jouw aansluiting. Hoe het ook zij, help ik je graag verder om dit op te lossen. 

Ik wil je sowieso vragen om het modem (en indien van toepassing het ONT (glasvezelkastje)) een herstart geven? In dit topic op onze community lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.

Mocht dit niet voor verbetering zorgen, wil je mij dan vertellen wat de lampjes op het modem (en het ONT) doen (aan/uit, kleur en knipperen langzaam/snel)? Dan kan ik gericht met je meekijken naar de oplossing. 

Wil je daarnaast ook nog de gevraagde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer) toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik direct voor je aan de slag. 

Geef je mij een seintje als je zover bent? Ik sta klaar om verder te helpen! 

 

1 reactie

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 25 februari 2025

Goed dat je onze community hebt gevonden en hier via deze weg gelijk een melding van maakt. Oprecht sorry voor dit ongemak. Ik help je natuurlijk graag verder om dit te realiseren! ​@daniel1984 

Op dit moment spelen er algemene problemen in Enschede en Varsseveld. In ons storingstopic lees je hier meer over. Kom jij hier niet vandaan? Dan speelt het probleem waarschijnlijk alleen op jouw aansluiting. Hoe het ook zij, help ik je graag verder om dit op te lossen. 

Ik wil je sowieso vragen om het modem (en indien van toepassing het ONT (glasvezelkastje)) een herstart geven? In dit topic op onze community lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.

Mocht dit niet voor verbetering zorgen, wil je mij dan vertellen wat de lampjes op het modem (en het ONT) doen (aan/uit, kleur en knipperen langzaam/snel)? Dan kan ik gericht met je meekijken naar de oplossing. 

Wil je daarnaast ook nog de gevraagde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer) toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik direct voor je aan de slag. 

Geef je mij een seintje als je zover bent? Ik sta klaar om verder te helpen! 

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen