Goed dat je onze community hebt gevonden en hier via deze weg gelijk een melding van maakt. Oprecht sorry voor dit ongemak. Ik help je natuurlijk graag verder om dit te realiseren! @daniel1984
Op dit moment spelen er algemene problemen in Enschede en Varsseveld. In ons storingstopic lees je hier meer over. Kom jij hier niet vandaan? Dan speelt het probleem waarschijnlijk alleen op jouw aansluiting. Hoe het ook zij, help ik je graag verder om dit op te lossen.
Ik wil je sowieso vragen om het modem (en indien van toepassing het ONT (glasvezelkastje)) een herstart geven? In dit topic op onze community lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.
Mocht dit niet voor verbetering zorgen, wil je mij dan vertellen wat de lampjes op het modem (en het ONT) doen (aan/uit, kleur en knipperen langzaam/snel)? Dan kan ik gericht met je meekijken naar de oplossing.
Wil je daarnaast ook nog de gevraagde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer) toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik direct voor je aan de slag.
Geef je mij een seintje als je zover bent? Ik sta klaar om verder te helpen!