Skip to main content

Einddatum strepen we voor je door😁

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

De oorspronkelijke einddatum strepen we gewoon voor je door!

nieuwe telefoon gekocht.einddatum niet door gestreept.

klantenservice gebeld. Antwoord, dit bestaat niet!
En nu?

Uitgelichte reactie

24 april 2025

Dit werkt alleen als je een simonly abonnement verlengt naar een nieuw abonnement met een toestelbundel. (En natuurlijk behoud je jouw eigen nummer).

Heb je dat gedaan? En waaruit concludeer je dat dit niet goed is gegaan?

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8973 reacties
  • 24 april 2025

Dit werkt alleen als je een simonly abonnement verlengt naar een nieuw abonnement met een toestelbundel. (En natuurlijk behoud je jouw eigen nummer).

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 24 april 2025
eric schreef:

Ik heb verlengt van een simonly naar een abbo met telefoon. De nieuwe startdatum had moeten zijn , het moment dat ik de telefoon opgehaald had. Nu loopt eerst mijn oude simonly af. Er is dus niks doorgestreept. En dat is niet zo afgesproken. 

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1128 reacties
  • 24 april 2025

Liep je oude sim only nog minimaal 4 maanden? Want ik lees daar bij punt 1 dat een van de voorwaarde was dat je niet binnen 4 maanden voor het einde van je Sim only contract zat.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen