Vandaag - 10-3-2025 - was het weer raak. De glasvezelverbinding viel spontaan uit. Nu knippert het POS-lampje rood.
Medewerker 1 stuurt me door naar Guidion, daar krijg ik te horen dat er geen werkorder is, dus zij sturen mij weer terug, weer in de wacht. Vervolgens een meneer aan de telefoon met een specifiek accent, niet erg, maar wel onhandige vragen stellen. Hij kreeg het wel voor elkaar om een afspraak te regelen bij Gudion. Ondertussen was bij mij het geduld reeds op.
Ik vond het een klacht waard. Mijn klacht is niet gericht aan een medewerker individueel maar aan de georganiseerde puinhoop die luistert naar de naam ODIDO Klantenservice.
Tot mijn verbazing werd ik enkele uren later gebeld door dezelfde medewerker, die mij even kwam bedanken met de woorden “stank voor dank”. (of dit gesprek ook werd opgenomen voor latere evaluatie… dat werd niet verteld).
Ik vind het een bijzondere handelswijze.
Bijzondere reactie van de klantenservice
Uitgelichte reactie
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.