Skip to main content
Beantwoord

Aanmaken account en accepteren forumvoorwaarden

  • 14 November 2021
  • 5 reacties
  • 67 Bekeken

Hallo allemaal :)

Misschien ben ik een van de weinigen, maar als ik voorwaarden moet accepteren wil ik ze graag (in grote lijnen) wel even lezen. Echter bij het aanmaken van dit account voor de community kreeg ik een access denied op het moment dat ik op de forum voorwaarden klikte. Ik heb ze dus ‘blind’ geaccepteerd want anders kwam ik niet verder. Misschien kan dit gefixt worden?

 

Beste antwoord door Lisa

Hi @unicanl, heel graag gedaan! Jij nogmaals bedankt voor het signaleren. Ik en een collega hebben dit gelijk tot in de puntjes uitgezocht en getest. Het blijkt toch dat aan onze kant alles goed staat, dus wellicht dat er iets niet helemaal goed ging. Het zou bij andere klanten in principe dus wel goed moeten gaan. Mocht jij nog eens iets signaleren, laat het dan zeker weten. Dat stellen wij altijd erg op prijs. Maak er zelf ook een top dag van! 😊

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 14 november 2021

Hallo @unicanl 

Hier lees je de algemene voorwaarden en gedragsregels van de T-Mobile Community.

https://community.t-mobile.nl/denk-met-ons-mee-554/de-huisregels-van-de-t-mobile-community-267158


  • is een nieuwe Poster
  • 14 november 2021

Thanks @Waqqas , ik heb ze gelezen.


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 15 november 2021

Hi @unicanl, welkom op de T-Mobile Thuis Community! Je hebt helemaal gelijk dat je voorwaarden van tevoren eerst wil doornemen. Ik heb dit meteen intern aangekaart, heel scherp van je. Merci voor het doorgeven en ik kom er bij je op terug als ik hoor dat wij dit hebben kunnen aanpassen. Dan gaan namelijk alle credits naar jou. Mocht je ook nog andere vragen hebben, stel die dan zeker. Ik help je graag! 🎈


  • is een nieuwe Poster
  • 15 november 2021

Thanks @Lisa. Bedankt voor het snel oppakken :) fijne dag!


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 16 november 2021

Hi @unicanl, heel graag gedaan! Jij nogmaals bedankt voor het signaleren. Ik en een collega hebben dit gelijk tot in de puntjes uitgezocht en getest. Het blijkt toch dat aan onze kant alles goed staat, dus wellicht dat er iets niet helemaal goed ging. Het zou bij andere klanten in principe dus wel goed moeten gaan. Mocht jij nog eens iets signaleren, laat het dan zeker weten. Dat stellen wij altijd erg op prijs. Maak er zelf ook een top dag van! 😊


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen