Ik heb zojuist 10€ beltegoed gekocht, het is afgeschreven van mijn bank maar de t-mobile site geeft aan ‘transactie mislukt’ Wat kan ik nu het beste doen?
Wel beltegoed gekocht maar niet gekregen
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hoi, inderdaad eindigt het op 90. ik ontvang het mailtje graag. Alvast bedankt. Groet, Laura
Hi
- Online Opwaarderen (van T-Mobile)
- Online opwaarderen (niet T-Mobile)
- Bundel kopen PayPal opwaarderen (via T-Mobile)
- Automatisch Opwaarderen
- Sms Opwaarderen
- Opwaardeerkaart / beltegoedbon
- SelfService Portal (in T-Shop)
- Opwaarderen via Tikkie
- Opwaardeer app
Kun je eventueel in dit topic een screenshot van dit betaalbewijs met mij delen? Als je dat liever niet hebt, kan ik je een e-mail sturen, waar je het betaalbewijs naar toe kunt mailen. Hiervoor ontvang ik graag in een privébericht je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie. Dan ga ik direct voor je aan de slag!
Ik zie graag een reactie van je tegemoet!
Groetjes,
Pharwin
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.