Skip to main content
Beantwoord

Pukcode simkaart kwijt Prepaid

Goedemorgen Odido,

zouden jullie alsjeblieft mijn puk code kunnen sturen? Ik kan hem helaas niet meer vinden. 

vriendelijk bedankt!

MvdB

Beste antwoord door MvdBroek123

Marciano van Odido schreef:

Goedemorgen M, bedankt voor het invullen van je gegevens! Ik heb je zojuist via een privébericht je pin- en pukcode gestuurd. Laat je het me weten of het is gelukt? 😊

Hi Marciano,

excuses, nu wel ontvangen!

bedankt!

Bekijk origineel

11 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21092 reacties
  • 21 april 2025

Hallo ​@MvdBroek123 

Je pukcode staat in je Odido account en anders klik je op deze pagina op stuur me een mail, vul je 06 nummer en email in. Je krijgt dan een mail met je pin en pukcode.

https://www.odido.nl/service/producten/mobiel/simkaart/pukcode

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 21 april 2025

Goedemiddag Waqqas,

mijn sim is recentelijk gewijzigd van contract naar prepaid. Als ik op jouw link klik krijg ik de melding dat ik de puk code niet via die wijze kan verkrijgen.

zou je de puk code a.u.b. kunnen mailen?

alvast bedankt!

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21092 reacties
  • 21 april 2025

@MvdBroek123 

Ik ben ook een klant dus ik kan niet bij gegevens. Als het goed is kun je hem ook gewoon opvragen in je Odido account.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 21 april 2025

Beste Waqqas,

dat heb ik geprobeerd en wanneer ik het de bot vraag word ik doorverwezen naar een website waar ik mijn puk code via mail kan opvragen(wat niet lukt omdat ik een prepaid account heb) of via de community. Is er nog een andere optie?

alvast bedankt

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9018 reacties
  • 21 april 2025

Je kunt inderdaad ook voor prepaid een account aanmaken. Als je dat nog niet hebt, bel dan morgen de klantenservice op 0800-0092.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Marijn, van harte welkom op de Community en ik hoop dat je een leuk Paasweekend hebt gehad! Leuk dat je na je abonnement bij ons bent gebleven met Prepaid. Ik help je met alle plezier aan je pukcode. Als je Prepaid hebt werkt bovenstaande link inderdaad niet. Zet je je postcode en huisnummer alleen nog in je profiel? Dan heb ik de verificatie rond en dan stuur ik je je pukcode via e-mail! 😄

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 22 april 2025

Goedemiddag Marciano,

gegevens zijn ingevuld.

alvast heel erg bedankt!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen M, bedankt voor het invullen van je gegevens! Ik heb je zojuist via een privébericht je pin- en pukcode gestuurd. Laat je het me weten of het is gelukt? 😊

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 23 april 2025

Hi Marciano,

ik heb nog niets ontvangen, heb je de code naar mijn e-mailadres gestuurd?

groeten

M

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 23 april 2025
Marciano van Odido schreef:

Hi Marciano,

excuses, nu wel ontvangen!

bedankt!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi M, geen probleem en fijn dat je 'm hebt gevonden in je privéberichten! Mocht je in de toekomst nog hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. De community is er voor je! 😎

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen