Skip to main content
Beantwoord

Koppelen telefoonnummer aan nieuwe e-mail lukt niet

  • 1 October 2024
  • 2 reacties
  • 27 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Het lukt mij niet om mijn telefoonnummer te koppelen aan een nieuw e-mailadres. Ik heb namelijk geen toegang tot het e-mailadres op dit account (en dus ook niet het account zelf), waardoor het mij niet lukt om het telefoonnummer los te koppelen en te herkoppelen aan mijn nieuwe account, hoe los ik dit op?

 

mvg, Jasper

Beste antwoord door JasperK44

Marciano van Odido schreef:

Hoi Jasper, van harte welkom op de Community! Gaat het om het nummer **61? Ik zie namelijk je andere abonnement met nummer **99 op hetzelfde e-mailadres staan als dat je hier op de Community gebruikt, dus volgens mij is deze helemaal in orde. Wat betreft het nummer **61. Ik gok dat deze op naam staat van één van je ouders. De voorletters, geboortedatum, postcode en huisnummer komen namelijk niet overeen met je andere (ingevulde) gegevens. Is dit nummer ook van jou? Dan kan je het beste contractovername aanvragen om deze op jouw naam te zetten. Wil je alleen het e-mailadres wijzigen? Vul dan de correcte geboortedatum, postcode + huisnummer in je profiel in en geef me de verificatiecode die ik je zojuist per SMS heb gestuurd door. Dan kan ik het e-mailadres ook in het systeem wijzigen. Wil je deze wijzigen naar j***l@gmail.com? Ik hoor het graag van je! 

Hoi Marciano,

dat klopt. mijn oude contract staat onder naam van mijn vader.
Ik heb echter geen contact meer met mijn vader en toen ik 18 werd, kwamen de kosten van het abonnement op mijn rekening (terwijl ik geen toegang heb op het contract), beetje onhandig dus.
Het is dus niet mogelijk voor mij om een '’contractovername'’ aan te vragen, want ik heb geen toegang tot het andere account.
Is het misschien op de een of andere manier mogelijk om toegang te krijgen tot dit account of anders mijn telefoon op een nieuw account te koppelen, zodat ik mijn contract kan bekijken etc?

alvast bedankt en met vriendelijke groet, 

Jasper

Bekijk origineel

2 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Jasper, van harte welkom op de Community! Gaat het om het nummer **61? Ik zie namelijk je andere abonnement met nummer **99 op hetzelfde e-mailadres staan als dat je hier op de Community gebruikt, dus volgens mij is deze helemaal in orde. Wat betreft het nummer **61. Ik gok dat deze op naam staat van één van je ouders. De voorletters, geboortedatum, postcode en huisnummer komen namelijk niet overeen met je andere (ingevulde) gegevens. Is dit nummer ook van jou? Dan kan je het beste contractovername aanvragen om deze op jouw naam te zetten. Wil je alleen het e-mailadres wijzigen? Vul dan de correcte geboortedatum, postcode + huisnummer in je profiel in en geef me de verificatiecode die ik je zojuist per SMS heb gestuurd door. Dan kan ik het e-mailadres ook in het systeem wijzigen. Wil je deze wijzigen naar j***l@gmail.com? Ik hoor het graag van je! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 3 oktober 2024
Marciano van Odido schreef:

Hoi Jasper, van harte welkom op de Community! Gaat het om het nummer **61? Ik zie namelijk je andere abonnement met nummer **99 op hetzelfde e-mailadres staan als dat je hier op de Community gebruikt, dus volgens mij is deze helemaal in orde. Wat betreft het nummer **61. Ik gok dat deze op naam staat van één van je ouders. De voorletters, geboortedatum, postcode en huisnummer komen namelijk niet overeen met je andere (ingevulde) gegevens. Is dit nummer ook van jou? Dan kan je het beste contractovername aanvragen om deze op jouw naam te zetten. Wil je alleen het e-mailadres wijzigen? Vul dan de correcte geboortedatum, postcode + huisnummer in je profiel in en geef me de verificatiecode die ik je zojuist per SMS heb gestuurd door. Dan kan ik het e-mailadres ook in het systeem wijzigen. Wil je deze wijzigen naar j***l@gmail.com? Ik hoor het graag van je! 

Hoi Marciano,

dat klopt. mijn oude contract staat onder naam van mijn vader.
Ik heb echter geen contact meer met mijn vader en toen ik 18 werd, kwamen de kosten van het abonnement op mijn rekening (terwijl ik geen toegang heb op het contract), beetje onhandig dus.
Het is dus niet mogelijk voor mij om een '’contractovername'’ aan te vragen, want ik heb geen toegang tot het andere account.
Is het misschien op de een of andere manier mogelijk om toegang te krijgen tot dit account of anders mijn telefoon op een nieuw account te koppelen, zodat ik mijn contract kan bekijken etc?

alvast bedankt en met vriendelijke groet, 

Jasper


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen