Hoi,
Ik overweeg een T-Mobile Unlimited abonnement af te sluiten. Ik gebruik echter wel regelmatig de hotspot/tethering optie als ik van buitenshuis moet werken. Zodoende vroeg ik me af wat de policy is mbt tethering verbruik. Dit blog artikel doet vermoeden dat het in ieder geval is toegestaan om de hotspot op deze manier te gebruiken: https://www.t-mobile.nl/blog/hotspot-maken/
Met de voorwaarden kom ik echter niet veel verder. Voor zover ik dat zie wordt hier enkel aangegeven dat je de verbinding niet in plaats van een vaste verbinding mag gebruiken. Dat zal niet zo zijn.
Maar wat wordt gezien als acceptabel gebruik, en wat is dat niet? Heeft dat te maken met het totale verbruik, met de verhouding tussen mobiel/tethering of juist het aantal minuten dat tethering aanstaat?
In mijn specifieke geval ben ik regelmatig van huis voor werk, en zullen er dus periodes zijn waarbij ik afhankelijk ben van tethering. Mogelijk méér dan een week per maand, waarbij dit waarschijnlijk het gros van mijn mobiele dataverbruik zal zijn. Kan dat?
Bedankt!