Skip to main content
Beantwoord

Extra data klantvoordeel Ben?

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi Odido community, de volgende vraag had ik ook in de Ben community geplaatst,

Op hetzelfde adres heb ik een Odido Klik & Klaar Internet voor thuis abonnement en een Ben sim only met data en belminuten/sms. Nu had ik online gezien dat ik dan onder de volgende klantvoordeel categorie zou vallen:

Als ik in mijn Odido kijk zie ik wel het volgende staan wat betreft de korting:

Als ik in mijn Ben kijk zie ik dit staan:

Die 6GB is opgebouwd uit een 5GB abonnement met 1GB extra omdat ik student ben en me zo aangemeld heb bij Ben.

Volgens mij mis ik hier de 3GB extra data als ik de 1e afbeelding goed interpreteer (tijdens het afsluiten bij Ben werd mij destijds ook 9GB getoond met klantvoordeel). Heb al geprobeerd om via “nog een abonnement toevoegen” en dan “Internet van Odido” het toe te voegen, dan laadt de pagina even en krijg ik vervolgens het bericht dat er geen internet van Odido op mijn adres gevonden is. Andersom aanmelden via Odido gaat ook niet omdat Odido het Ben 06 nummer niet herkent als eigen nummer. Ik ben benieuwd wat ik fout doe hier en hoop dat iemand helpen kan, alvast dank!

Vriendelijke groet, Sybren

Beste antwoord door Cristien

@Sybje01 Bij mij was het een kwestie van even bellen met BEN. Binnen 10 min opgelost

Let op in het weekend kan je niet met ze bellen.

Succes!

Bekijk origineel

5 reacties

• is een King Poster
  • 74 reacties
  • 24 april 2025

Mijn vriendin had dit vorige week ook, bij haar was het klantvoordeel na een paar dagen wachten actief in Ben.

‘t is een kwestie van geduld….. 😇

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7979 reacties
  • Antwoord
  • 24 april 2025

@Sybje01 Bij mij was het een kwestie van even bellen met BEN. Binnen 10 min opgelost

Let op in het weekend kan je niet met ze bellen.

Succes!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 25 april 2025

Gelukt! Inderdaad even bellen in mijn geval zoals ​@Cristien aangaf. De klantenservice medewerker van Ben kreeg het Odido abonnement wel zichtbaar in mijn Ben omgeving maar dat zorgde er nog niet voor dat ik extra data van Ben kreeg. Toen de medewerker zei dat die +1 GB zag was het even een kwestie van volhouden dat het hier niet om extra klantvoordeel data ging, waarna het uitgezocht werd op de achtergrond. Aan de sms’jes van Ben te zien hebben ze me afgemeld voor klantvoordeel en opnieuw aangemeld.

• is een King Poster
  • 74 reacties
  • 25 april 2025

Mijn vriendin had ook gebeld, maar daarna was het een paar dagen wachten voordat ze het bij haar Ben-abonnement zag staan.

maar fijn dat het gelukt is!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo ​@Sybje01 fijn dat het uiteindelijk is gelukt, daar ben ik erg blij mee! Soms is het even een kwestie van opnieuw toevoegen in het systeem en daarna zou alles weer goed moeten staan. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten - de Community staat voor je klaar! 

Voor nu nog een hele fijne zondag gewenst! 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen