Deze middag had ik mijn factuur bekeken en deze viel hoger uit dan verwacht. Na bestudering van mijn factuur, kwam ik er achter dat er afgelopen maand vier keer vijf euro was afgeschreven door een mobiele betaling en vorige maand drie keer. Ik kon me niet heugen voor welke dienst dit was. Via appinfo vond ik dat het ging om de website esrtv.com, maar ik kan het niet terughalen uit mijn (actief) geheugen dat ik ooit een abonnement heb afgesloten bij deze partij.
Ik vind het toch jammer dat ik 35 euro heb besteed aan een dienst die ik niet ken en waarvoor ik nooit toestemming heb gegeven, of althans, niet zeer bewust. Mijn vraag aan t-mobile is of dat jullie hiervan op de hoogte zijn en of jullie stappen kunnen nemen om de consument beter te beschermen? Het liefste ontvang ik het bedrag terug, maar die kans acht ik zeer klein. Mijn abonnement heb ik gelukkig wel opgezegd.
Met vriendelijke groet,
Tijmen