Skip to main content

Hoi,

 

Ik heb in een ander topic vragen gesteld over de netwerkproblemen die ik ervaar sinds de overstap naar Odido, per 5 September.

Ik heb na contact met de klantenservice en hier, tevens contact gehad met de netwerkspecialisten van Odido.
Deze geven aan niets geks te zien, nu heb ik enkele voorbeelden gegeven die ze verder gaan onderzoeken.

Helaas is dit mijn laatste week vakantie en gezien ik mijn telefoon veel nodig heb voor het werk (vanaf volgende week dus) 
Heb ik de beslissing gemaakt om mijn abonnement af te kopen en over te stappen, ik kan op dit moment vrij weinig met mijn telefoon of ik moet thuis op het WIFI netwerk zitten.

Nu is mijn vraag: hoe kan ik dit precies bewerkstelligen? (let wel: nummerbehoud bij overstap naar een andere provider is zeer belangrijk voor mij)

Iemand tips of iemand de me hierbij kan ondersteunen?

Heb gisteren getracht de klantenservice te bereiken maar na 1 uur aan de telefoon te hebben gehangen, heb ik deze hoop opgegeven.

Ik hoop dat ik het hier kan regelen.

Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

 

Mark

Hallo @hoedan 

De afkoopsom voor mobiel bedraagt 50% van de resterende maandkosten zonder kortingen + het eventuele toestelkrediet.

Voor nummerbehoud kan je dan aangeven om het abonnement om te laten zetten naar prepaid.

Staat je klantnummer in je profiel zodat een moderator direct eea kan nakijken?


Hallo @hoedan 

De afkoopsom voor mobiel bedraagt 50% van de resterende maandkosten zonder kortingen + het eventuele toestelkrediet.

Voor nummerbehoud kan je dan aangeven om het abonnement om te laten zetten naar prepaid.

Staat je klantnummer in je profiel zodat een moderator direct eea kan nakijken?

Nee, deze staat niet in mijn profiel.

Dit is mijn klantnummer: :verwijderd door moderator]


@hoedan 

Je kan hem betee hier verwijderen en in je community profiel bij klantnummer zetten zodat hij alleen zichtbaar is voor de moderators.


Hi @hoedan 

Ik zie dat je case nog loopt en dat ze je eergisteren om 3 recente voorbeelden hebben gevraagd met datum + tijdstip. Is dat gelukt? Als je liever niet het onderzoek afwacht en je abonnement wilt stopzetten bij ons dan kun je inderdaad voor kiezen om je abonnement af te kopen. Als je dan overstapt naar een andere provider dan kun je daar nummberbehoud aanvragen en je krijgt dan ook een afkoopsom van ons gestuurd. 

Ik hoor graag waar je voorkeur naar uit gaat 


Hi @hoedan 

Ik zie dat je case nog loopt en dat ze je eergisteren om 3 recente voorbeelden hebben gevraagd met datum + tijdstip. Is dat gelukt? Als je liever niet het onderzoek afwacht en je abonnement wilt stopzetten bij ons dan kun je inderdaad voor kiezen om je abonnement af te kopen. Als je dan overstapt naar een andere provider dan kun je daar nummberbehoud aanvragen en je krijgt dan ook een afkoopsom van ons gestuurd. 

Ik hoor graag waar je voorkeur naar uit gaat 

Hey @Hajar van Odido,

Ik wil mijn abonnement afkopen.
ik denk dat mijn verminderde connectie wordt veroorzaakt door de nieuwe structuur van Odido en hun verschillende unlimited abonnementen.

Des te duurder je abbo, des te beter je verbinding en snelheid? (correct me if i am wrong)

Enfin, ik wil het graag afkopen.
Desondanks wil ik je wel bedanken voor je hulp want je bent een toppertje!
Wou dat ik kon zeggen dat ik net zo tevreden ben over Odido als over jou!

 


Hi @hoedan 

Ik zie dat je case nog loopt en dat ze je eergisteren om 3 recente voorbeelden hebben gevraagd met datum + tijdstip. Is dat gelukt? Als je liever niet het onderzoek afwacht en je abonnement wilt stopzetten bij ons dan kun je inderdaad voor kiezen om je abonnement af te kopen. Als je dan overstapt naar een andere provider dan kun je daar nummberbehoud aanvragen en je krijgt dan ook een afkoopsom van ons gestuurd. 

Ik hoor graag waar je voorkeur naar uit gaat 

@Hajar van Odido 

Kunnen wij dit samen regelen of moet ik de klatenservice proberen te contacteren?


Hi @hoedan 

Allereerst bedankt voor je compliment. Ik had graag meer voor je betekend, maar omdat het om een netwerk issue gaat moet dit echt onderzocht worden door de specialisten. Vind je het goed als ik dit maandag oppak? Ik heb nog hoop dat het dit weekend toch nog goed komt met je verbinding en dat je bij ons bljft. Mocht dat niet het geval zijn dan kan ik je maandag verder helpen met het opzeggen van je contract. 


Hi @hoedan 

Allereerst bedankt voor je compliment. Ik had graag meer voor je betekend, maar omdat het om een netwerk issue gaat moet dit echt onderzocht worden door de specialisten. Vind je het goed als ik dit maandag oppak? Ik heb nog hoop dat het dit weekend toch nog goed komt met je verbinding en dat je bij ons bljft. Mocht dat niet het geval zijn dan kan ik je maandag verder helpen met het opzeggen van je contract. 

Hey @Hajar van Odido 

Maandag is prima, ben met eventuele overstap toch al wat laat.
Spreken elkaar maandag weer! Alvast een fijn weekend Hajar!


Hi @hoedan 

Allereerst bedankt voor je compliment. Ik had graag meer voor je betekend, maar omdat het om een netwerk issue gaat moet dit echt onderzocht worden door de specialisten. Vind je het goed als ik dit maandag oppak? Ik heb nog hoop dat het dit weekend toch nog goed komt met je verbinding en dat je bij ons bljft. Mocht dat niet het geval zijn dan kan ik je maandag verder helpen met het opzeggen van je contract. 

Hey @Hajar van Odido 

Maandag is prima, ben met eventuele overstap toch al wat laat.
Spreken elkaar maandag weer! Alvast een fijn weekend Hajar!

Hey @Hajar van Odido 

 

Is er al meer bekend vanuit de specialisten?

 


Hi @hoedan 

Allereerst bedankt voor je compliment. Ik had graag meer voor je betekend, maar omdat het om een netwerk issue gaat moet dit echt onderzocht worden door de specialisten. Vind je het goed als ik dit maandag oppak? Ik heb nog hoop dat het dit weekend toch nog goed komt met je verbinding en dat je bij ons bljft. Mocht dat niet het geval zijn dan kan ik je maandag verder helpen met het opzeggen van je contract. 

Hey @Hajar van Odido 

Nog niks bekend vanuit de netwerkspecialisten?

Ik ga dan vraag verder met het opzeggen van mijn contract.


Hi @hoedan 

Ik heb je een privebericht gestuurd. Ik hoor graag van je!


Reageer