Hoi,
Ik heb in een ander topic vragen gesteld over de netwerkproblemen die ik ervaar sinds de overstap naar Odido, per 5 September.
Ik heb na contact met de klantenservice en hier, tevens contact gehad met de netwerkspecialisten van Odido.
Deze geven aan niets geks te zien, nu heb ik enkele voorbeelden gegeven die ze verder gaan onderzoeken.
Helaas is dit mijn laatste week vakantie en gezien ik mijn telefoon veel nodig heb voor het werk (vanaf volgende week dus)
Heb ik de beslissing gemaakt om mijn abonnement af te kopen en over te stappen, ik kan op dit moment vrij weinig met mijn telefoon of ik moet thuis op het WIFI netwerk zitten.
Nu is mijn vraag: hoe kan ik dit precies bewerkstelligen? (let wel: nummerbehoud bij overstap naar een andere provider is zeer belangrijk voor mij)
Iemand tips of iemand de me hierbij kan ondersteunen?
Heb gisteren getracht de klantenservice te bereiken maar na 1 uur aan de telefoon te hebben gehangen, heb ik deze hoop opgegeven.
Ik hoop dat ik het hier kan regelen.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Mark