Skip to main content
Beantwoord

sip wachtwoord om telefoon activeren op mijn fritzbox 7590ax

  • 8 januari 2025
  • 8 reacties
  • 151 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Sip wachtwoord om 0m vaste telefoon te activeren op mijn fritzbox 7590ax 

Beste antwoord door Gersch

Tommie van Odido schreef:

Hoi ​@Gersch, welkom op onze Community!

Dat kan gemakkelijk in Mijn Odido. Hier kun je een wachtwoord instellen voor VOIP.

 

Nu werkt het. Bedankt 

Bekijk origineel

8 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13645 reacties
  • 9 januari 2025

Hoi ​@Gersch, welkom op onze Community!

Dat kan gemakkelijk in Mijn Odido. Hier kun je een wachtwoord instellen voor VOIP.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 9 januari 2025

Dat wilde ik ook doen,  maar ik kan niets invullen. Het invulvelden is grijs, kan niets invullen 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 9 januari 2025
Tommie van Odido schreef:

Hoi ​@Gersch, welkom op onze Community!

Dat kan gemakkelijk in Mijn Odido. Hier kun je een wachtwoord instellen voor VOIP.

 

Nu werkt het. Bedankt 


roncpjovertoom
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 24 maart 2025

Hoi allemaal,

Wie kan kan helpen ik het zelfde probleem dat ik wil graag een VOIP wachtwoord wil instellen maar dat gaat niet op de website van Odido omdat pagina waarop dat kan een foutmelding geeft.

https://www.odido.nl/my/thuis/instellingen/bellen

Deze melding kreeg ik dan te zien: Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.

Ik heb namelijk de zelfde router als hier genoemd de Fritzbox 7590ax.

Alvast super bedankt voor jullie hulp.


TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1780 reacties
  • 31 maart 2025

Hoi ​@roncpjovertoom,

Is het inmiddels gelukt? Zo niet, dan zal ik het onder de aandacht van de moderators brengen.


roncpjovertoom
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 2 april 2025

Nee helaas de website waarop ik mijn voip gegevens kan veranderen geeft nog steeds een foutmelding en dat geld trouwens voor alle vaste telefonie opties op de website.

Vorige week donderdag 27 maart heb ik contact gehad met Marcel van Odido Service en ik heb van hem ook een Case nummer nummer gekregen omdat het ook naar afdeling ICT is gestuurd.

Het is morgen een week terug dat Odido daar over gebeld heb en daarna niets meer vernomen.
Maar ondertussen betaald ik wel voor vaste telefonie maar ik kan er niets mee omdat ik het Voip wachtwoord niet weet en ook niet kan veranderen op de website van Odido omdat het nog steeds deze foutmelding geeft:   Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens.


roncpjovertoom

Even een update ik werd op 2 april 2025 woensdag gebeld door Deborah van Odido Service en ik moest wat screenshots maken van de website en de app die vervolgens gestuurd naar haar en zij melde mij dat er gewerkt gaat woorden aan de my Odido website  https://www.odido.nl/my/thuis/instellingen/bellen

Ik hoop dat het snel gebeurd zo dat ik mij VOIP gegevens kan aanpassen en die vervolgens in mij router (fritzbox 7590ax) kan instellen en ik vervolgens weer kan bellen en gebeld worden via de vaste telefoon lijn.


TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1780 reacties
  • 6 april 2025

@roncpjovertoom Omdat de oplossing nog niet in zicht is, heb ik zelf wat geknutseld. Het is wat omslachtig, maar het werkt. Hopelijk heb je er iets aan!

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen