Beantwoord
cashback actie geldig na wijzigen abonnement?
Hoi,
Net een medewerker gesproken aan de telefoon. Ik wil alleen internet thuis. Zij had mij geadviseerd om een totaalpakket te nemen en vervolgens na zes maanden tv en bellen op te zeggen. Dat is voordeliger en zij vertelde mij dat veel klanten dat doen en dat zij als medewerker dat ook adviseert. Dus het mag.
Maar, ik heb het afgesloten via een cachback site. Dus als het goed is krijg ik nog cashback. Mag dat dan? Ik neem aan dat die cashback is bedoeld voor het hele pakket en niet dat ik vervolgens ga opzeggen, of maakt dit niet uit?
Net een medewerker gesproken aan de telefoon. Ik wil alleen internet thuis. Zij had mij geadviseerd om een totaalpakket te nemen en vervolgens na zes maanden tv en bellen op te zeggen. Dat is voordeliger en zij vertelde mij dat veel klanten dat doen en dat zij als medewerker dat ook adviseert. Dus het mag.
Maar, ik heb het afgesloten via een cachback site. Dus als het goed is krijg ik nog cashback. Mag dat dan? Ik neem aan dat die cashback is bedoeld voor het hele pakket en niet dat ik vervolgens ga opzeggen, of maakt dit niet uit?
Beste antwoord door Sander
Hi @klantvantmobile ,
Cashback acties, daar ben ik niet bekend mee. Dit zijn altijd specifieke aanbiedingen van de sites zelf. De voorwaarden zijn dus niet van T-Mobile, maar van die site zelf. Je kunt dit het beste bij hen zelf navragen. Ik ben nu eigenlijk ook benieuwd! Wil je het antwoord hier plaatsen, zodat anderen hier ook hun antwoord kunnen vinden?
Bekijk origineelCashback acties, daar ben ik niet bekend mee. Dit zijn altijd specifieke aanbiedingen van de sites zelf. De voorwaarden zijn dus niet van T-Mobile, maar van die site zelf. Je kunt dit het beste bij hen zelf navragen. Ik ben nu eigenlijk ook benieuwd! Wil je het antwoord hier plaatsen, zodat anderen hier ook hun antwoord kunnen vinden?
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.