Beantwoord
Foutmelding tv box unable to upgrade firmware
Na vele malen resetten kabels verwisselen blijft de melding unable to upgrade firmware nu al 2 dagen lang
Niemand neemt hier contact over op
Niemand neemt hier contact over op
Beste antwoord door Sander
Hoi @adriew63 ,
Er is bij een deel van de klanten met deze combinatie aan hardware die aanmeldproblemen ondervindt. We verwachten dat dit zeer snel verholpen wordt. In dit topic houden we je op de hoogte: TV foutmeldingen.
Voor de volledigheid plaats ik de melding ook hier:
Bekijk origineelEr is bij een deel van de klanten met deze combinatie aan hardware die aanmeldproblemen ondervindt. We verwachten dat dit zeer snel verholpen wordt. In dit topic houden we je op de hoogte: TV foutmeldingen.
Voor de volledigheid plaats ik de melding ook hier:
Unable to get upgrade firmware[2-6-2019] Op dit moment komt deze melding naar voren bij nieuwe klanten. We werken hard aan een oplossing voor deze foutmelding. Excuus voor het ongemak. Zodra het verholpen is, plaats ik hier een update. Een korte check kun je uitvoeren door de TV Box kort van de stroom te halen en opnieuw te laten opstarten. Oorspronkelijk betekent deze melding dat er onbekende apparatuur is aangesloten tussen de TV Box en het modem. Zorg ervoor dat je test met onze Internetkabel die direct (zonder powerline adapters of devolo's) de TV Box aan het modem op poort 3 of 4 verbindt. Herstart vervolgens de TV Box.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.