Hi â@Viscerale, super bedankt voor het starten van dit topic zoals gevraagd! Dat is fijn, nu kunnen we gemakkelijk communiceren. Ten eerste wil ik ook sorry zeggen voor de ervaring die je met ons hebt gehad. Ik zie dat je binnen je contract bent overgestapt naar een andere provider. Ik heb direct gecheckt wat ik aan mijn kant zie gebeuren, maar hierin moet ik wel eerlijk zijn: ik zie drie gesprekken met ons. De eerste op 25 juni, de tweede op 18 september en de derde op 2 september. De eerste ging over het geluid van de TV, de tweede over dat je boven geen wifi had en de derde dat je een wegvallende verbinding ervaart. Dit zijn geen leuke dingen, maar er is nooit een onderzoek gestart omdat mijn collega's bijvoorbeeld aanpassingen deden in het netwerk en jij deze zou aankijken.
Wat je hebt ervaren is niet fijn en daarom maak ik alsnog een vergoeding aan voor het ervaren ongemak. Je krijgt hiervan een bevestiging per e-mail. Ook stuur ik je iets bijzonders toe, naar je woning. Dit staat binnen enkele dagen voor je deur! đ
Update: het lukt momenteel niet de vergoeding in te dienen. Dit probeer ik later vandaag opnieuw!