Skip to main content
Beantwoord

antwwoord gekregen op mijn trust review

  • 27 januari 2025
  • 2 reacties
  • 15 Bekeken

 

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Viscerale, super bedankt voor het starten van dit topic zoals gevraagd! Dat is fijn, nu kunnen we gemakkelijk communiceren. Ten eerste wil ik ook sorry zeggen voor de ervaring die je met ons hebt gehad. Ik zie dat je binnen je contract bent overgestapt naar een andere provider. Ik heb direct gecheckt wat ik aan mijn kant zie gebeuren, maar hierin moet ik wel eerlijk zijn: ik zie drie gesprekken met ons. De eerste op 25 juni, de tweede op 18 september en de derde op 2 september. De eerste ging over het geluid van de TV, de tweede over dat je boven geen wifi had en de derde dat je een wegvallende verbinding ervaart. Dit zijn geen leuke dingen, maar er is nooit een onderzoek gestart omdat mijn collega's bijvoorbeeld aanpassingen deden in het netwerk en jij deze zou aankijken.

Wat je hebt ervaren is niet fijn en daarom maak ik alsnog een vergoeding aan voor het ervaren ongemak. Je krijgt hiervan een bevestiging per e-mail. Ook stuur ik je iets bijzonders toe, naar je woning. Dit staat binnen enkele dagen voor je deur! đŸ˜Š

Update: het lukt momenteel niet de vergoeding in te dienen. Dit probeer ik later vandaag opnieuw!

Bekijk origineel

2 reacties

  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 27 januari 2025

Hoor graag wat je nog zou willen betekenen voor mij nu ik mijn contract al heb opgezegd en dienst bij kpn heb afgesloten 

en nu geen problemen meer heb met tv en wifi

 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2482 reacties
  • Antwoord
  • 28 januari 2025

Hi ​@Viscerale, super bedankt voor het starten van dit topic zoals gevraagd! Dat is fijn, nu kunnen we gemakkelijk communiceren. Ten eerste wil ik ook sorry zeggen voor de ervaring die je met ons hebt gehad. Ik zie dat je binnen je contract bent overgestapt naar een andere provider. Ik heb direct gecheckt wat ik aan mijn kant zie gebeuren, maar hierin moet ik wel eerlijk zijn: ik zie drie gesprekken met ons. De eerste op 25 juni, de tweede op 18 september en de derde op 2 september. De eerste ging over het geluid van de TV, de tweede over dat je boven geen wifi had en de derde dat je een wegvallende verbinding ervaart. Dit zijn geen leuke dingen, maar er is nooit een onderzoek gestart omdat mijn collega's bijvoorbeeld aanpassingen deden in het netwerk en jij deze zou aankijken.

Wat je hebt ervaren is niet fijn en daarom maak ik alsnog een vergoeding aan voor het ervaren ongemak. Je krijgt hiervan een bevestiging per e-mail. Ook stuur ik je iets bijzonders toe, naar je woning. Dit staat binnen enkele dagen voor je deur! đŸ˜Š

Update: het lukt momenteel niet de vergoeding in te dienen. Dit probeer ik later vandaag opnieuw!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen