Nadat ik mijn abonnement heb aangepast naar een lager bundel wil ik mijn abonnement weer aanpassen naar mijn originele abonnement. De abonnement is duurder geworden. Eerst 3x gebeld. Werd een case aangemaakt. Het was inderdaad raar en mocht niet. De case werd gesloten zonder dat ik wat heb gehoord. Weer gebeld. De telefoniste vond het raar dat ik niet ben gebeld toen de case was afgesloten. Ze maakte weer een case aan en zou mij bellen met het antwoord. Weer niks gehoord. Abonnement prijs was âŹ13,20 10gb&200min. Nu is dat âŹ15,40. Beetje vreemd.
Beantwoord
Abonnement kosten na aanpassen is duurder.
Beste antwoord door Cristien
Als je tijdens de gogogo weken korting kreeg voor een databundel/belkosten is(was het altijd zo) dat als je heen en weer schuift de extra korting kwijtraakt.
Of dat in jou geval ook zo was kan alleen een moderator zien.
Kijk je rekening eens goed na wie weet staat er iets wat je over het hoofd heb gezien.
Vul je klantnummer en geboortedatum in je forum account in(wij zien dat niet) dan kunnen de moderators je sneller helpen.
Groetjes en fijn weekend.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.