Skip to main content
Beantwoord

Vast bellen werkt niet na overschakeling van DSL naar glasvezel

  • 28 november 2022
  • 6 reacties
  • 142 Bekeken

Hoi,

Ben sinds afgelopen vrijdag van DSL naar glasvezel over gestapt. Internet werkt, alleen vast bellen werkt niet. Krijg nu als ik mijn vastte nummer belt “nummber is niet in gebruik”, lampje van vast bellen knippert wel op de modem. Hopelijk kunnen jullie mij hier helpen.

Beste antwoord door LamVoice

Demi schreef:

@LamVoice Ik heb opnieuw een lijnmeting gedaan en zo te zien kon er geen account gevonden worden. Ik heb een reprovisie uitgevoerd en nu zou het nummer wel goed geregistreerd moeten staan. Zou je nogmaals willen checken of het nu wel lukt? 

Bedankt Demi, telefoon werkt weer. 

Bekijk origineel

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20673 reacties
  • 28 november 2022

Hallo @LamVoice 

Zie je in My T-Mobile onder instellingen > vast bellen staan je nummer is in bestelling of staat je nummer er al?

Je kan ook de andere PHONE poort proberen achter de router.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 5 december 2022
Waqqas schreef:

Hallo @LamVoice 

Zie je in My T-Mobile onder instellingen > vast bellen staan je nummer is in bestelling of staat je nummer er al?

Je kan ook de andere PHONE poort proberen achter de router.

Mijn nummer staat er al bij instellingen, was daarvoor in bestelling. In andere PHONE poort levert geen resultaat op. Zit al meer dan 1 week zonder telefoon lijn


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hoi @LamVoice, bedankt voor het starten van dit topic! Ik heb zojuist je abonnement opnieuw naar het modem gestuurd. De vaste lijn zou nu moeten werken! Wil je dit testen en mij de uitkomst laten weten? Als we geen geluk hebben, stuur mij dan twee voorbeeldgesprekken waarop je probeert te bellen met hierin de datum en het tijdstip dat je dit hebt getest. Dankjewel!


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 7 december 2022
Cheyenne schreef:

Hoi @LamVoice, bedankt voor het starten van dit topic! Ik heb zojuist je abonnement opnieuw naar het modem gestuurd. De vaste lijn zou nu moeten werken! Wil je dit testen en mij de uitkomst laten weten? Als we geen geluk hebben, stuur mij dan twee voorbeeldgesprekken waarop je probeert te bellen met hierin de datum en het tijdstip dat je dit hebt getest. Dankjewel!

Hoi @Cheyenne, bedankt voor je hulp. Helaas werkt de telefoon nog steeds niet. Restart van modem heeft ook niet geholpen. 

07/12/2022 09:50 en 09:54 naar mijn huisnummer gebeld. Kreeg de volgende bericht te horen “Het nummer dat u heeft gebeld is niet in gebruik, controleer het nummer en probeert het opnieuw”


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1934 reacties
  • 8 december 2022

@LamVoice Ik heb opnieuw een lijnmeting gedaan en zo te zien kon er geen account gevonden worden. Ik heb een reprovisie uitgevoerd en nu zou het nummer wel goed geregistreerd moeten staan. Zou je nogmaals willen checken of het nu wel lukt? 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 9 december 2022
Demi schreef:

@LamVoice Ik heb opnieuw een lijnmeting gedaan en zo te zien kon er geen account gevonden worden. Ik heb een reprovisie uitgevoerd en nu zou het nummer wel goed geregistreerd moeten staan. Zou je nogmaals willen checken of het nu wel lukt? 

Bedankt Demi, telefoon werkt weer. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen