Skip to main content

geen internet in tandartspraktijk

  • 9 september 2024
  • 15 reacties
  • 112 Bekeken

Ik moest een privé bericht sturen naar Demi van Odido over het uitvallen van ons internet en telefoon in de Tandartspraktijk. 

Uitgelichte reactie

10 september 2024

Welkom op onze community en goed dat je een topic hebt geopend! @Timvanvliet4u 

Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie gelukkig dat er al een ticket openstaat bij onze technische dienst. Zij hebben dit probleem nu in onderzoek en zullen dit voor je oplossen. Ik kon zelf nog geen update inzien, dus hier ben ik meteen voor je achteraan gegaan. Zodra ik meer informatie heb, deel ik dit ook gelijk met jou! 

15 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8637 reacties
  • 9 september 2024

Hoi @Timvanvliet4u ,

Op deze communicty spreek je met andere klanten over consumentenproducten.

Directe klantenservice voor het melden van een storing is alleen telefonisch:

Consumenten producten: 0800 0092

Maar ik neem aan dat je het hier over een zakelijke aansluiting hebt, de zakelijke helpdesk is te bereiken onder: 0800 - 7112. Ze zijn bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 23:00 uur en in het weekend van 9:00 tot 17:30 uur.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 17 reacties
  • 9 september 2024

Nee, ik heb een reactie gekregen op een klacht die ik heb geplaatst op trustpilot en Demi van Odido vroeg een aantal dingen maar liet geen manier achter om haar te berichten. De klantenservice heb ik al 10 keer gebeld, totaal van 4:30 uur in 3 dagen  daar schiet ik niks mee op. Totaal waardeloze klantenservice 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8637 reacties
  • 9 september 2024

Is het een consumenten aansluiting, of een zakelijke aansluiting?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 17 reacties
  • 9 september 2024

Consument


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 10 september 2024
Uitgelichte reactie

Welkom op onze community en goed dat je een topic hebt geopend! @Timvanvliet4u 

Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie gelukkig dat er al een ticket openstaat bij onze technische dienst. Zij hebben dit probleem nu in onderzoek en zullen dit voor je oplossen. Ik kon zelf nog geen update inzien, dus hier ben ik meteen voor je achteraan gegaan. Zodra ik meer informatie heb, deel ik dit ook gelijk met jou! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 17 reacties
  • 10 september 2024

We zitten inmiddels 7 dagen zonder internet en telefoon, ik heb vandaag weer gebeld maar weer komen er smoesjes over de technische dienst, er is een ticket aangemaakt, de backoffice is er mee bezig...allemaal lariekoek terwijl niemand daadwerkelijk iets doet of er een beetje spoed achter zet. TOTAAL geen begrip voor het feit dat dit een tandartspraktijk betreft en niet gewoon een thuis aansluiting is. Uiteraard is het mijn eigen schuld want "ja meneer je had gewoon een zakelijk contract moeten afsluiten". Ja klopt, wist ik niet dat dat bestond, kunnen we nu gewoon het probleem oplossen zonder telkens terug te vallen op de schuld leggen bij iemand anders!!?? Er komt hoe dan ook een gigantische schadeclaim richting Odido en een onderzoek door de consumentenbond want dit is absurd aan het worden.


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2159 reacties
  • 11 september 2024

Hoi @Timvanvliet4u, ik heb het direct nagekeken! Als ik het op een of andere manier had kunnen oplossen, had ik dit zeker gedaan. Ik vertel natuurlijk graag alleen goed nieuws aan je, maar dit is niet altijd mogelijk. Maar ik wil benadrukken dat ik je reactie volledig begrijp! Ik had het 't liefst anders gezien en dit is iets wat we intern mee willen nemen. Het is niet fijn om zo lang te moeten wachten, hier kunnen wij van leren. We zullen achteraf zeker kijken naar een compensatie voor je, dan weten we hoe lang het heeft geduurd. Voor nu dank ik je oprecht voor al je geduld en wens ik je toch een mooie dag! Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 17 reacties
  • 11 september 2024

Hey Ishana en Teresa! Wat leuk dat jullie mee schrijven op dit topic! Zal vast goed zijn voor jullie KPI's! Helaas heb ik er geen zak aan en blijf ik nog altijd zonder internet en telefoon zitten in de praktijk! Compleet nutteloze reacties waar ik niks aan heb, but thanks for the Thoughts and Prayers! :D


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7904 reacties
  • 11 september 2024

@Timvanvliet4u  iedereen leeft met je mee,maar als ze ook iets kunnen betekenen hadden ze dat uiteraard al lang gedaan. Niemand schrijft mee zoals jij denkt, de moderators pakken een topic op als de ander vrij is en ze kijken dan of er al iets bekend is!  
Een tandarts is een heel ander vak dat snap ik, maar hopelijk gaat daar altijd alles naar wens. Ondanks de frustratie mag je wel wat vriendelijker zijn.


Heb je toevallig ook een telefoonabonnement van ODIDO of Ben? Kan ik je dan misschien helpen met een voucher voor je telefoon? 

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 17 reacties
  • 11 september 2024

Nee, en als ik dat had zou ik die ook meteen opzeggen!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 17 reacties
  • 11 september 2024

En ik ben de eerste 6 uur dat ik aan de telefoon hing met medewerkers van odido klantenservice heel erg vriendelijk geweest! Nu is m'n geduld op en moet het probleem gewoon opgelost worden zonder aardigheidjes!


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7904 reacties
  • 11 september 2024
Timvanvliet4u schreef:

Nee, en als ik dat had zou ik die ook meteen opzeggen!

Ik prijs mij gelukkig dat ik een aardige tandarts heb.😂

Hopelijk kunnen ze je snel verder helpen wie dan ook schrijft. Misschien overleggen of je het abonnement kan overzetten naar zakelijk 
Fijne werkdag en vriendelijke groeten,


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 17 reacties
  • 11 september 2024

Gewoon wat nuttigs doen joh, ipv trollen op internet. Je helpt de situatie niet zo...


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8637 reacties
  • 11 september 2024

Nou @Timvanvliet4u ,

Je praat hier met andere klanten. Jij hebt en consumenten lijn afgesloten en daar zit geen zakelijke SLA op. Hoe vervelend ook, dit proces gaat niet sneller omdat je een tandarts bent..


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7904 reacties
  • 11 september 2024
Timvanvliet4u schreef:

Gewoon wat nuttigs doen joh, ipv trollen op internet. Je helpt de situatie niet zo...

Fijne avond! Ik ga verder trollen! 🧌 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen