Skip to main content
Beantwoord

Storing

  • 20 mei 2019
  • 1 reactie
  • 366 Bekeken

Hallo,
Vanochtend is de stroom uitgevallen in de omgeving Kaatsheuvel, Waalwijk. Niet bij mijzelf thuis maar wel in de wijken om mij heen.

Hierdoor had ik geen internet meer via glasvezel. Na 2 uur was de stroom weer terug maar het internet bleef uit. Tot op heden werkt het nog steeds niet. Dus gebeld met de klanten service.

Modem paar keer opnieuw gestart. Factory reset uitgevoerd maar gaat niet werken. Nu moet er een monteur langskomen. Krijg ik een mail van Guidion voor een afspraak. En jawel hoor eerst volgende moment dat ze kunnen komen is 27 MEI.

Het is volgens mij niet normaal dat je een week moet wachten op een monteur. Kan niet een week zonder internet. Ik heb die nodig voor mijn werk. En juist volgende week (week van 27 Mei) gaan wij met vakantie.

Misschien kunnen ze even de verbindingen in de buurt checken want ik denk dat geen enkele t-mobile verbinding het nog doet in de buurt van mijn huis.

Graag een correcte oplossing!

Beste antwoord door skraneveld

Inmiddels opgelost.
Bekijk origineel

  • heeft eerste post geplaatst
  • 21 mei 2019
Inmiddels opgelost.

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen