Skip to main content
Beantwoord

Apple Watch Ultra multisim werkt niet


Toon eerste reactie

45 reacties

  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 24 juni 2024

Oké 👍 


  • is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 24 juni 2024

Hoi Pharwin,

 

zie onderstaand:

Het gaat om een Apple Watch 8 (A2775) met Watch OS 10.5. 
IPhone 13 draait op IOS 17.5.1

Het telefoonnummer welke is ziet is van mijn vrouw, het contract staat op haar naam. 
Op de foto zie je wat ik te zien krijg. 
 

Hartelijke groet,

 

René

 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 24 juni 2024
Pharwin van Odido schreef:

@V1nce ik heb vernomen dat er toch nog cases nodig zijn, zodat ze nader onderzoek kunnen doen. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***1404, kan dat kloppen? 

  • Welke iOS versie heeft de iPhone?
  • Welke WatchOS versie heeft de Watch?
  • Datum en Tijdstip van activatie?

Ik zag dat je al wat info had gedeeld, maar ik kan niet zien welke wat is. Zou je specifiek erbij kunnen zetten wat het is? Dan kan ik gelijk een case voor je doorzetten! 

 

iPhone 15 PRO

type: MTUX3ZD/A

iOS: 17.5.1

Apple Watch Ultra 2

type: MRF63NF/A

WatchOS: 10.5

Activatie tijdstip van de multisim: Bevestiging ontvangen op 18 juni


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@René Lieke Thanks! Ook voor jou heb ik zojuist een case doorgezet (casenummer: 71581049). 

@V1nce Thanks voor de info! Voor jou heb ik ook zojuist een case aangemaakt en doorgezet (casenummer: 71581252). 

Zij zullen dit voor jullie onderzoeken en binnen 14 dagen bij jullie terugkomen met meer duidelijkheid. Het zou heel goed kunnen dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren. Ze proberen het zo snel mogelijk op te lossen! 
 


  • is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 25 juni 2024

Goedemorgen Pharwin,

Vanochtend om 07:15 is het gelukt om de Multisim aan te vragen en te activeren. 


  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 25 juni 2024

Hi Pharwin, mijn dochter drukte je weg vanwege onbekend. De SE doet het net, is gekocht bij Amac in Nederland. De ultra doet het nog niet. Bedankt voor jullie hulp. Volgende keer beter mij bellen eindigend op 08. Groet Freek 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@René Lieke Fijn dat het weer lukt en bedankt voor het doorgeven! Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 

@freek.emming Zelf bel ik niet, mijn collega's van het IT-team proberen je altijd zelf telefonisch te bereiken als er een oplossing is of als er meer informatie nodig is om het e.e.a. uit te sluiten. Fijn dat de SE het doet! Zou je het opnieuw kunnen proberen voor de Ultra? Ik heb inmiddels van een paar klanten vernomen dat het weer werkt. Ik zie dat ze je case nog niet hebben geüpdatet, dus daar zal nog meer duidelijkheid uit komen! 


  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 28 juni 2024

Hi Pharwin, de ultra doet het nu ook. Bedankt voor de hulp en snelle service. Groet Freek 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@freek.emming Fijn dat de Ultra het nu ook doet, daar ben ik erg blij mee en bedankt voor het doorgeven! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst en heel veel pleziet met je Watch i.c.m. onze Multisim! 😄


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 29 juni 2024

Hoi Pharwin,

 

Helaas lukt het bij mijn Apple Watch serie 9 nog niet om via de Watch app een multisim te kopen en te activeren. Via de website kan ik alleen een multisim voor Android aanschaffen, maar ik heb hier ook al gelezen dat dat niet werkt. 

Ik krijg dezelfde melding als iedereen hierboven noemt.

 

Ik heb een iPhone 14 Pro Max,  model A2894 of MQ9T3ZD/A

IOS 17.5.1

Apple Watch serie 9, 44 mm

Model A2984

WatchOS versie 10.5

Aanbieder Odido NL 58.2

Laatste 4 cijfers mob.nr: 2058

 

Kun je voor mij ook een case aanmaken. Ik heb vorige week wel 4 keer telefonisch contact gehad, en ze zouden een netwerk ticket uitzetten naar de technische dienst, maar ik heb nog niks terug gehoord.

 

Heel erg bedankt alvast en groet van Ingrid

 

 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 1 juli 2024
V1nce schreef:
Pharwin van Odido schreef:

@V1nce ik heb vernomen dat er toch nog cases nodig zijn, zodat ze nader onderzoek kunnen doen. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***1404, kan dat kloppen? 

  • Welke iOS versie heeft de iPhone?
  • Welke WatchOS versie heeft de Watch?
  • Datum en Tijdstip van activatie?

Ik zag dat je al wat info had gedeeld, maar ik kan niet zien welke wat is. Zou je specifiek erbij kunnen zetten wat het is? Dan kan ik gelijk een case voor je doorzetten! 

 

iPhone 15 PRO

type: MTUX3ZD/A

iOS: 17.5.1

Apple Watch Ultra 2

type: MRF63NF/A

WatchOS: 10.5

Activatie tijdstip van de multisim: Bevestiging ontvangen op 18 juni

@Pharwin van Odido Het werkt nu. Bedankt!


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @Inky1966, bedankt voor alle informatie! Heb je je Apple Watch bij ons aangeschaft of via een ander verkooppunt? En wil je het modelnummer eens voor me double checken? Klopt het dat het A2894 is of bedoel je toevallig de A2984? De A2894 staat namelijk niet op de lijst met beschikare Watches op ons netwerk. En gaat het om 06-nummer **58? Op dit nummer zie ik namelijk geen case voor de technische dienst. Laat het me maar weten, dan duik ik er voor je in! 😄


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 1 juli 2024

Hoi Marciano,

 

 Het moet inderdaad A2984 zijn maar dat had ik ook geschreven😅. Ik heb mijn Apple Watch elders aangeschaft. Het gaat inderdaad om het 06-nummer met 58 aan het eind. Vervelend dat er nog geen case is aangemaakt. Ik heb 4 keer gebeld en mij werd verzekerd dat er al een case was aangemaakt. Maar als je ermee aan de slag wilt, heel graag!! 

groet Ingrid 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo @Inky1966 van harte welkom op onze Community! Ik neem het stokje van mijn collega even over. Je had 1 cijfer verkeerd vermeld in het modelnummer, waardoor hij ging twijfelen haha, maar geen probleem. Ik zie dat je nu het juiste modelnummer hebt gedeeld! Ik heb direct een case doorgezet naar ons IT-team (casenummer: 71717513). Zij zullen dit voor je onderzoeken en binnen 14 dagen bij je terugkomen met meer duidelijkheid! Het zou heel goed kunnen dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren. Ze proberen het zo snel mogelijk op te lossen en mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 


Hallo Odido medewerkers.

Ik hoop dat jullie mij ook kunnen helpen met dit probleem. Ik heb net een gebruikte Apple watch ultra 1 gekocht en wil deze van multisim voorzien maar krijg dezelfde melding in de watch app op mijn telefoon.

Telefoon is een iPhone XS Max met IOS 18.3.1; Watch Ultra 1 met WatchOS 11.3.1 A2684

Als er nog andere gegevens nodig zijn hoor ik dat graag.

Vriendelijke groet,

William


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@William Koelman wat leuk dat je een Apple Watch Ultra 1 hebt gekocht! Ik begrijp heel goed dat je onze Multisim geactiveerd wilt hebben, laten we samen naar een oplossing kijken! Dank voor de toelichting over de softwaregegevens, zo weet ik iets meer en kan ik je nog beter helpen. Zou je voor me kunnen checken of de aanbiederinstellingen goed staan?            

De iPhone moet de juiste aanbieder instellingen hebben. Kort gezegd zorgt dit ervoor dat de Multisim goed werkt.

Controleren: ga naar Instellingen > Algemeen > Info en scroll naar beneden naar Aanbieder. Hier moet staan Odido of T-Mobile NL 48.1 (of een hoger getal)
Staat er een lager getal dan 48.1?   Herstart het toestel, dan komt de vraag met de update aanbiedersinstellingen opnieuw, en werk dan de aanbiedersinstellingen bij. Zie je die vraag niet? Dan moet je de netwerkinstellingen van de iPhone herstellen: Instellilngen >Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen

In je profiel zie ik alleen dat je telefoonnummer niet klopt. Er staat 1 cijfer te veel vermeld. Kun je het juiste telefoonnummer vermelden in je profiel? Dan ik daarna met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld bij je abonnement!

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 13 maart 2025

@Pharwin van Odido Vandaag een Watch Ultra 2 opgehaald bij de odido winkel. Ik krijg bij het activeren van het mobiele netwerk (via Watch app op de iphone) de melding: Je Odido NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met Odido NL.

 

  • Welke Watch heb je (met modelnummer)?  Apple watch ultra 2 mx4v3nf/a
  • Welke iOS versie heeft de iPhone? 18.3.1
  • Welke WatchOS versie heeft de Watch? 11.3.1
  • Wat staat er bij Aanbieder instellingen? Op iphone: Odido NL 62.0
  • Datum en Tijdstip van activatie? 13-03 rond 13:00

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@nimo1 van harte welkom op onze Community en wat leuk dat je een Apple Watch Ultra 2 hebt gekocht! Ik begrijp heel goed dat je gebruik wilt maken van onze Multisim en ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Op dit moment speelt er een technische issue met het activeren van onze Multisim op een Apple Watch. Uiteraard mijn excuses voor het ongemak. Onze technische specialisten zijn hiervan op de hoogte en doen er alles aan om het zo snel mogelijk opgelost te krijgen. Ik heb een kijkje genomen bij je abonnement en ik zie verder geen bijzonderheden die in de weg zouden kunnen staan. Alles staat goed ingesteld. Ik heb daarom gelijk een ticket voor je doorgezet naar ons IT-team, zodat zij het voor je kunnen oplossen. Het referentienummer is: 76714780. De verwerkingstijd is momenteel 14 dagen wegens drukte bij de afdeling. Het zou best kunnen dat ze het binnen een paar dagen oppakken, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren voordat je een terugkoppeling ontvangt. Dit zal telefonisch of per mail zijn. 

Ik hoop dat er snel een oplossing komt! Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben er voor je! 


Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@William Koelman wat leuk dat je een Apple Watch Ultra 1 hebt gekocht! Ik begrijp heel goed dat je onze Multisim geactiveerd wilt hebben, laten we samen naar een oplossing kijken! Dank voor de toelichting over de softwaregegevens, zo weet ik iets meer en kan ik je nog beter helpen. Zou je voor me kunnen checken of de aanbiederinstellingen goed staan?            

De iPhone moet de juiste aanbieder instellingen hebben. Kort gezegd zorgt dit ervoor dat de Multisim goed werkt.

Controleren: ga naar Instellingen > Algemeen > Info en scroll naar beneden naar Aanbieder. Hier moet staan Odido of T-Mobile NL 48.1 (of een hoger getal)
Staat er een lager getal dan 48.1?   Herstart het toestel, dan komt de vraag met de update aanbiedersinstellingen opnieuw, en werk dan de aanbiedersinstellingen bij. Zie je die vraag niet? Dan moet je de netwerkinstellingen van de iPhone herstellen: Instellilngen >Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen

In je profiel zie ik alleen dat je telefoonnummer niet klopt. Er staat 1 cijfer te veel vermeld. Kun je het juiste telefoonnummer vermelden in je profiel? Dan ik daarna met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld bij je abonnement!

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

Hallo Pharwin. Bedankt, heb tel.nr. Aangepast en tips opgevolgd en alles werkt nu.

Nogmaals bedankt!

Groet,

William


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@William Koelman fijn dat hij het weer doet, daar ben ik blij mee! Uiteraard, geen dank en graag gedaan, ik help je graag. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben er voor je! Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag toe! 😁


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen