Skip to main content
Beantwoord

Kan internet + TV abonnement niet koppelen

• 19 december 2024
  • 31 reacties
  • 372 Bekeken

Toon eerste reactie

31 reacties

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 10 maart 2025

Hi, ook ik krijg het niet voor elkaar om mijn televisie/internet abonnement toe te voegen bij mijn mobiele abonnement. Alles is van Odido, alle gegevens zijn hetzelfde; alleen de e-mailadressen zijn anders. Het mailadres @live.nl gebruik ik al eeuwen niet meer, maar het is niet mogelijk om hem te wijzigen in m’n Gmail adres.

Ik kan vanaf het account van mijn mobiele abbo dus niet het tv/internet abbo toevoegen. Maar ik kan ook niet vanaf het tv/internet account, mijn mobiele abbo toevoegen. 
kunnen jullie ze niet samenvoegen onder het Gmail adres-account, aangezien het voor de rest (naam, adres, geboortedatum, mobiele nummer, iban) allemaal dezelfde gegevens zijn? 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Suusel, dat ga ik voor je oplossen. Geen zorgen! We zullen dan inderdaad het e-mailadres moeten aanpassen zodat deze overeenkomen. Zou je voor mij je Community profiel willen invullen (jouw volledige naam, straatnaam, postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer)? Vergeet ook niet in het vakje '’Info voor moderator'’ het e-mailadres te noemen die je wél gebruikt. Ik maak dan de aanpassing zo snel mogelijk, zodat je de koppeling kunt maken!

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 11 maart 2025

Hi Cheyenne, 

ik heb het ingevuld, dankjewel alvast voor de moeite! 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Thanks ​@Suusel! We zijn er bijna, je bent namelijk vergeten je geboortedatum in te vullen. Ik wacht op jouw seintje dat alles compleet is, dan ga ik aan de slag!

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 11 maart 2025

Als t goed is moet het nu zichtbaar zijn

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Suusel, we hebben inmiddels privé contact!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen