Skip to main content
Beantwoord

Klik en Klaar opzeggen binnen proeftijd

Toon eerste reactie

32 reacties

• Auteur
  • is een King Poster
  • 42 reacties
  • 14 januari 2025
ok82mar schreef:

Ik heb het maar een paar uur gebruikt en de snelheid was slecht. De medewerker zei dat je het gratis kon uitproberen tijdens de proefperiode. Ik heb het besteld op 01/04/2025

Bij mij ook in de winkel. Maar nu toch betalen. Odido….

• is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 11 februari 2025

Dag, Hoi, ik heb geen restitutie gekregen voor een trial die niet succesvol was en ik heb het geretourneerd voordat de trial voorbij was. Dit is heel slecht.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13531 reacties
  • 12 februari 2025

Hoi ​@ok82mar, ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat het inderdaad niet ingang gezet is, ook staat er niks open. Ik heb de kosten nu handmatig voor je vergoed. Je ontvangt hier spoedig een bericht over! 

• is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 1 maart 2025

Dag, Helaas heb ik het geld nog niet ontvangen. Er staat geen bericht in mijn mail. Ik hoor graag van u.

Groetjes

O Kashour

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4131 reacties
  • 4 maart 2025

@ok82mar Goed dat je dit gelijk aangeeft. Sorry dat je het bedrag nog niet hebt ontvangen. Ik zorg er graag voor dat dit alsnog op jouw rekening terechtkomt. Ik kijk gelijk met je mee! 

Ik ben gelijk gaan kijken. Echter zie ik dat de geboortedatum die je hebt ingevuld in je community profiel niet overeenkomt met wat er bij ons in het systeem staat. Wil je dit nog eens nagaan? Laat je het mij weten als je zover bent? Ik sta klaar om verder te helpen! 

• is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 4 maart 2025

Dag, Dank u voor uw interesse.Ik heb mijn geboortedatum gewijzigd. Neem alstublieft het initiatief om het probleem op te lossen.

Met vriendelijke groet,
O.Kashour

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@ok82mar, dankjewel! Alles is compleet. Ik zie dat het gaat om een opgezegd abonnement. Een terugbetaling kan dan tussen de 4 en 6 weken duren. Voor jou heb ik een snellere terugbetaling aangevraagd. Het bedrag moet nu over 2 weken worden uitbetaald. Bedankt voor je geduld!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen