Skip to main content
Beantwoord

Negatieve BKR code verwijderen

• 6 februari 2025
  • 5 reacties
  • 132 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Beste Odido,

Ik schrijf u met een dringend verzoek ,omdat ik momenteel vastloop met mijn Hypotheekaanvragen door een negatieve registratie bij BKR Dit is voor mij een heel stressvolle situatie,en ik hoop dat u hiermee kan helpen.

Bij GSMWeb.nl had ik in April 2023 mij abonnement aangevraagd waar op het contract gestart zonder geen een bevestigen van het contract start datum te krijgen, kort daarna een na dat ik uit mijn vakantie thuis kwam krijg ik een betaling factuur aal een tijd verzonden ,terwijl ik helemaal geen toestel en geen bevestiging van het contract thuis had gekregen .Na een telefonisch gesprek krijg ik van GSM te horen dat ik eerst moet betalen en alles zal goed komen zonder geen registratie en het was gelijk betaald. Maar in die tijd was ik aal door Odido bij BKR- geregistreerd met een code A als achterstand betaler.Na het verwerken van de betaling is dat betaling gebrek bij BKR hersteld en de codering  na een telefonisch gesprek met Odido is gegarandeerd dat alle coderingen zullen verwijderd worden maar het is van A codering naar H codering omgezet blijkbaar dat H codering blijft nog steeds bij BKR staan dit had ik allemaal geen  zicht op uit het vertrouwen op Odido medewerking .Bovendien dat gebeurde allemaal terwijl ik mijn toestel pas in Augustus 2023 had gekregen.
Na een telefonisch gesprek met Odido klantenservice vandaag en gisteren werd ik aangereden om u te schrijven en mijn situatie uit te leggen.Hiermee ben ik hoopvol dat u de codering H bij BKR registratie kan met spoed laten verwijderen want ik zit in het punt waar ik en mijn man en onze drie kinderen dat hypotheek versterking op te wachten om onze benodigdheden voor een nieuwe ruim huis waar te kunnen maken.
Hierbij stuur ik een kopie van mijn betaling bewijs in Juni 2023 en GSM en de gewisselde mails tussen mij en GSM over het toon nog niet gearriveerde toestel in Augustus 2023.Bovendien het toestel is helemaal afbetaald.

Ik ben ook een vaste klant bij jullie sinds 2018 en ik hen nooit problemen gehad.

Daarom wil ik u vriendelijk maar dringend verzoeken om mijn situatie te heroverwegen en de negatieve BKR-registratie te verwijderen. Ik wil graag dat mijn hypotheek wordt goedgekeurd en hoop dat u mij hierin kunt helpen.

Als u meer informatie nodig heeft, sta ik uiteraard klaar om die te geven.

Ik hoop op uw begrip en een positieve

Het telefoonnummer waar om ging is XXX

Alvast bedankt,
Met vriendelijke groeten,
Marwa Elsayed
XXX

[Persoonlijke gegevens verwijderd door moderator]

Beste antwoord door marwa23

Marciano van Odido schreef:

Hoi Marwa, daar ben ik weer! Natuurlijk graag gedaan. Ik heb goed nieuws: ik heb zojuist reactie van mijn collega ontvangen en hij heeft de coderingen verwijderd. Het kan 1-2 dagen duren voordat dit volledig is verwerkt. Hij heeft je ook per e-mail geïnformeerd. Laat je het me weten of je deze hebt ontvangen en of alles is gelukt? Ik hoor het graag van je en ik duim met je mee voor je hypotheek! 😄

@Marciano van Odido 

Heel erg bedankt voor je snelle reactie 😍, ik heb inderdaad een e-mail gekregen van je collega en als het goed is het is al verwijderd maar ik kan het na 1 of 2 dagen zien.

Nogmaals bedankt voor alles wat u hebt gedaan. We waarderen het enorm.

Mer vriendelijk groeten,

Marwa

Bekijk origineel

5 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Marwa, van harte welkom op de Community! Ik snap volledig dat jij en je man de hypotheek zo snel mogelijk rond willen hebben voor jullie toekomstige huis met jullie 3 kinderen. Dat gun ik jullie zo! Excuses voor de late reactie. Jouw topic is volledig tussen wal en schip beland. Maar geen zorgen, ik help je nu graag verder. Ik zie dat je ook naar Incasso hebt gemaild - dat is fijn. Ik heb mijn collega's gevraagd om jouw mail met voorrang op te pakken. Ik kan niks beloven, maar als mijn collega's de ruimte hebben, willen ze dit nog wel eens doen. Zij zullen je situatie goed onderzoeken en de codering verwijderen, mits er geen bedrag meer openstaat. Zodra ik een reactie van ze heb ontvangen, laat ik het je direct weten. Ook sturen zij je altijd per e-mail meer informatie over wat er is gedaan of wat er nog gedaan moet worden. Je hebt héél binnenkort in ieder geval meer duidelijkheid en als alles goed is, zal de codering ook heel binnenkort verwijderd worden. Ik verwacht morgen reactie te krijgen en dan hoor je het van me! 😊

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 11 februari 2025

@Marciano van Odido 

Oprecht bedankt voor je inhoudelijke reactie! 

Wij hopen heel erg op snelle reactie en hopelijk snel op een verwijdering van de registraties.

Ik hoop op uw begrip en een positieve terugkoppeling.

Met vriendelijke groeten,

Marwa

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Marwa, daar ben ik weer! Natuurlijk graag gedaan. Ik heb goed nieuws: ik heb zojuist reactie van mijn collega ontvangen en hij heeft de coderingen verwijderd. Het kan 1-2 dagen duren voordat dit volledig is verwerkt. Hij heeft je ook per e-mail geïnformeerd. Laat je het me weten of je deze hebt ontvangen en of alles is gelukt? Ik hoor het graag van je en ik duim met je mee voor je hypotheek! 😄

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 12 februari 2025
Marciano van Odido schreef:

@Marciano van Odido 

Heel erg bedankt voor je snelle reactie 😍, ik heb inderdaad een e-mail gekregen van je collega en als het goed is het is al verwijderd maar ik kan het na 1 of 2 dagen zien.

Nogmaals bedankt voor alles wat u hebt gedaan. We waarderen het enorm.

Mer vriendelijk groeten,

Marwa

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Marwa, heel graag gedaan en superfijn dat je de e-mail ook hebt ontvangen! Ik ben blij om te lezen dat ik je hier snel bij heb kunnen helpen en uiteraard met alle liefde gedaan. Ik wens jullie heel veel succes en plezier met jullie toekomstige huisje. Mocht je in de toekomst nog vragen of hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar! 😁🙌🏻

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen