Skip to main content

Factuur betaling

  • 20 February 2023
  • 4 reacties
  • 51 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hi,

 

 

Uitgelichte reactie

22 februari 2023

Hi @Kalsom 

Wat jammer dat je dat zo hebt ervaren. Ik denk graag met je mee zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Je kan via My T-Mobile ten alle tijden inzien wat er nog openstaat en daar ook je facturen voldoen via iDeal. Is dat inmiddels al gelukt? Mocht je het niet in een keer kunnen betalen dan zou je ook een betalingsregeling kunnen aanvragen. Op deze pagina vind je daar meer informatie over. 

Laat je even of je zo verder komt? 

4 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 21 februari 2023

Hi @Kalsom 

Heb je toevallig een vraag waarbij wij je kunnen helpen? Mocht dat zo zijn, laat het ons dan weten.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 21 februari 2023

Hi,

ja ik had gisteren contact opgenomen via de chat, ben hier niet geholpen en heeft uw collega de chat afgesloten midden in het gesprek. Ik had daarin uitgelegd dat ik geen berichten had ontvangen over mijn factuur. Dit wilde zij niet geloven en heeft mij maar gezegd dat ik het moet betalen omdat zij daar niks aan kan doen..


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 22 februari 2023
Uitgelichte reactie

Hi @Kalsom 

Wat jammer dat je dat zo hebt ervaren. Ik denk graag met je mee zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Je kan via My T-Mobile ten alle tijden inzien wat er nog openstaat en daar ook je facturen voldoen via iDeal. Is dat inmiddels al gelukt? Mocht je het niet in een keer kunnen betalen dan zou je ook een betalingsregeling kunnen aanvragen. Op deze pagina vind je daar meer informatie over. 

Laat je even of je zo verder komt? 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 22 februari 2023

Hi,

ik vind het alleen raar dat ik nu alsnog 15 euro extra moet betalen terwijl ik geen meldingen of emails heb gehad hierover. Mijn app werkt ook niet helemaal goed en kan daarin dus ook niet zien als ik wat moet betalen


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen