Ik wil de iPhone 14 Pro Max kopen bij verlenging van m’n abonnement. Er schijnt een BKR-registratie te zijn. Heb ik ingezien en is een rood-kunnen-staan van € 1.000 bij je bank. Dit heb ik meteen ingetrokken en 2 dagen erna is het bij de BKR afgewikkeld.
Helaas kan geen enkele Medewerker me helpen. Er wordt gezegd dat, als je iets schriftelijk doet, het op de grote stapel komt. Dus dat doe je niet. Je wilt je toestel hebben. Kan het zo betalen. Geen toestelkrediet. Abonnement kan niet verlengd worden door die BKR-registratie. Hier kan ik echt gefrustreerd door raken. Ik kan gewoon niet geholpen worden!
Doorhaling melding BKR.
Beste antwoord door martha
Beste allen,
Vanmorgen heb ik gebeld met BKR. De rood-stand bij m’n bank was inderdaad beëindigd. Geen enkel probleem dus. Mij werd verteld dat elke kredietverstrekker en ook T-Mobile een helpdesk-telefoonnummer hebben en dan kan het rechtstreeks opgelost worden.
Opnieuw gebeld met T-Mobile. Dit keer iemand die er al 5 jaar werkt en er alles aan wil doen om je te helpen: Steven Scheffer. Die helpdesk is verdwenen bij T-Mobile. Er is gebleken dat de eerste 2 uren dat je een pre order kon plaatsen het hele systeem op hol sloeg en deze klachten eruit voortvloeiden.
Zijn oplossing: een nieuw contract afsluiten onder dezelfde voorwaarden. Voor 50% kans van slagen. En … het is gelukt! Ik heb een ooghandicap en de iPhone 14 Pro Max heeft een heel helder lettertype. Dus ik wilde hem dolgraag hebben en had geen zin meer te betalen in een winkel.
Een 10 voor deze medewerker! Waren er maar meer van dit soort. Mijn dag is goed.🤗
Ik plaats deze oplossing om anderen ermee te helpen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.