Skip to main content
Beantwoord

Zyxel T50 modem onruilen voor T56

Toon eerste reactie

63 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2159 reacties
  • 11 maart 2025

Hoi ​@chrisjecool, ik heb meteen een nieuw modem en twee wifipunten voor je aangevraagd. Deze komen zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! 😊

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 13 maart 2025

Hoi ​@Ishana van Odido ,

Ik heb een DX5401-B1 (T54?) router die dagelijks meermaals herstart, dan ligt de wifi er 2-3 minuten uit waardoor thuiswerken/presenteren niet meer te doen is. Volgens de Guidion glasvezel monteur komt dat door mijn router/modem en moet ik middels dit kanaal even een nieuwe T56 aanvragen. Ben ik daarvoor hier aan het juiste adres?

Bij voorbaat dank!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13496 reacties
  • 14 maart 2025

Hoi ​@jjmo, welkom op onze Community!

Hiervoor ben je zeker aan het juiste adres. Ik heb je direct een T-56 opgestuurd. Er zit een foutje in de firmware van de T-54 waardoor hij spontaan reboot. Dit wordt opgelost in een nieuwe firmware maar de T-56 heeft hier geen last van. Zodra het nieuwe modem opgestuurd is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Je ontvangt nog een e-mail met het retourproces voor de T-54. Alvast veel plezier met de T-56!  

• is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 20 maart 2025

Hallo,

Ook hier is nog een oud T-50 modem in gebruik.

Kan ik hiervoor een moderne vervanger krijgen?

De oude T-50 hoeft niet retour toch?

Hartelijke groet en dank jullie wel.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13496 reacties
  • 21 maart 2025

Hey ​@tmklant22 hiervoor ben je aan het juiste adres! 

Bedankt voor het invullen van alle gegevens, hierdoor heb ik de omwisseling direct kunnen regelen voor je. Zodra de T-56 onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 hoeven we ook niet meer retour, deze kun je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier met de T-56! 

• is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 21 maart 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@tmklant22 hiervoor ben je aan het juiste adres! 

Bedankt voor het invullen van alle gegevens, hierdoor heb ik de omwisseling direct kunnen regelen voor je. Zodra de T-56 onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 hoeven we ook niet meer retour, deze kun je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier met de T-56! 

Thx en proost! Tommie

• is een King Poster
  • 97 reacties
  • 22 maart 2025

graag ruil ik mijn t-50 om voor een t-56

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@tonbor, geen probleem! Ik sta voor je klaar en regel dat graag. Zou je wel nog de gegevens in je Community profiel compleet willen maken? Zet hier jouw volledige naam, straatnaam, postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in en laat mij weten als deze gegevens compleet zijn. Ik kom dan zo snel mogelijk bij je terug!

• is een King Poster
  • 97 reacties
  • 23 maart 2025

Gegevens ingevuld!

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 24 maart 2025
Demi van Odido schreef:

Hi ​@Oostende, geweldig! Ik heb de Zyxel T-56 ook jouw kant opgestuurd. Zodra deze met de bezorgdienst mee is, ontvang je de track- en tracecode waarmee je het pakket kan volgen. Het komt er zo snel mogelijk aan! 😊 Volgens het systeem heb je trouwens een Draytek in plaats van een Zyxel T-50 modem. Omdat de installatie dan net iets anders gaat, ontvang je ook een uitnodiging om een afspraak in te plannen met Guidion voor de installatie. Dan weet je dat! 😁

Hi ​@Demi van Odido. Ik heb nog niets mogen ontvangen. Kan je er nog even naar kijken? Guidion heb ik afgezegd

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13496 reacties
  • 24 maart 2025

Hey ​@tonbor, super bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik heb je direct een T-56 opgestuurd. Zodra hij verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 hoeven we ook niet meer retour, deze kun je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier met de T-56!

Hey ​@Oostende, je hebt het monteursbezoek afgewezen. De monteur neemt het modem mee omdat hij het ONT ook moet aansluiten. Ik heb een nieuw verzoek ingeschoten, kan je een afspraak met de monteur maken? Hij zal het modem voor je omruilen en installeren! 

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 24 maart 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@tonbor, super bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik heb je direct een T-56 opgestuurd. Zodra hij verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 hoeven we ook niet meer retour, deze kun je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier met de T-56!

Hey ​@Oostende, je hebt het monteursbezoek afgewezen. De monteur neemt het modem mee omdat hij het ONT ook moet aansluiten. Ik heb een nieuw verzoek ingeschoten, kan je een afspraak met de monteur maken? Hij zal het modem voor je omruilen en installeren! 

Hi ​@Tommie van Odido . Ik heb de T50 al en daarom geen monteur nodig. De monteur is toen bij de T50 al langsgeweest. Daarom had ik de afspraak met Guidion afgezegd. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13496 reacties
  • 25 maart 2025

Hey ​@Oostende, de T-50 staat niet bij ons in het systeem. Je moet dus nog wel de afspraak laten doorgaan voor het modem. Wij kunnen hem niet zonder monteur versturen omdat dit systematisch niet mogelijk is. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen