Kunnen jullie kijken wat de status is van ticket 71483485?
Woensdag viel opeens internet uit, zonder dat er bij ons iets gewijzigd is.
Donderdag monteur langsgeweest die kon niets doen want het zat niet in huis (vorige monteur van Guidion kon wel in de patch-kast gaan kijken en dingen fixen, maar deze monteur mocht dat kennelijk niet).
Ik ben heel benieuwd wat de volgende stap is en hoelang het nog gaat duren.
We hebben van de call-agent 7 dagen unlimited, maar ik kan je zeggen dat dat niet helemaal geweldig is met 3 kinderen en een thuiswerksituatie (verbinden kan alleen in de buurt van de telefoon).
Hier zou Odido toch een beter alternatief voor moeten kunnen bedenken. Ik denk aan het tijdelijk verlenen van een 4/5 G modem met Odido kaartje.
Wat ook uiterst vervelend is, is dat TV kijken niet mogelijk is via de hotspot. Dat betekent dat we via allerlei verschillende apps (NPO, Kijk, Videoland), via een hotspot TV moeten kijken. Ik hoop dat dat vanavond goed gaat tijdens de wedstrijd van Nederland, die we uiteraard graag thuis met ons gezin kijken.
Misschien kunnen jullie eea versnellen.
BVD
Gr. Dave Wouters