Skip to main content
Beantwoord

internet


Hello,

Het internet werkt de tweede dag niet. Help alstublieft dit probleem op te lossen.
alvast bedankt voor uw hulp!

Groeten, Inna

Beste antwoord door inna_ivanova

Eric,

Uw collega Teresa heeft me in één minuut geholpen! Ze bracht de wijzigingen op afstand aan en mijn wifi begon te werken.

Teresa! Je bent de beste!!!🙌

Bekijk origineel

26 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 19576 reacties
  • 1 augustus 2024

Hallo @inna_ivanova 

Heb je een glasvezel of DSL verbinding? Indien je glasvezel hebt welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter en gaat de internetkabel naar de blauwe WAN poort van je router?

Je kunt ook kijken in je Odido account bij storingen of er een storing bekend is op je adres.


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 38 reacties
  • 1 augustus 2024

Hallo  Waqqas,

Dank u voor bericht. 
Ik heb een glasvezel. Op de mediaconvector branden alle lampjes, behalve “Alarm”. Ja, de intreintkabel is bevestigd aan de blauwe poort van de router.
 

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 19576 reacties
  • 1 augustus 2024

Hallo @inna_ivanova 

Er was gisteren een storing op het Delta netwerk maar inmiddels zijn de meeste klanten weer online, indien het bij jou nog steeds niet werkt na het herstarten van de Delta ONT dan kan je je melden in dit topic:

https://community.odido.nl/algemeen-490/opgelost-problemen-met-de-vaste-internetverbinding-367254


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 38 reacties
  • 1 augustus 2024

Ik zie dat velen hetzelfde probleem hebben! zoals ik begreep - je kunt de modem op afstand resetten! en het hielp. Kunt u dit voor mij doen? Je kunt me niet bellen! Ik moet werken en zonder intrenet is het onmogelijk.


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3693 reacties
  • 1 augustus 2024

@inna_ivanova Ik kan inderdaad het modem op afstand voor je resetten. Je kunt dit ook zelf doen, in dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community

Laat je mij weten of het nog nodig is en of je wilt dan ik het voor je doe? Dan ga ik meteen voor je aan de slag! 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 38 reacties
  • 1 augustus 2024

Ik deed alles volgens de instructies. Het werkte echter niet. Geen verandering. Ik heb uw hulp nodig 🙏


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3693 reacties
  • 1 augustus 2024

@inna_ivanova Ik heb het modem gelijk op afstand een reset gegeven. Laat je mij weten of de diensten zijn hersteld?


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 38 reacties
  • 1 augustus 2024

Bedankt voor je inspanningen!

We verwachtten dat het internet zou uitkomen. Helaas werkt het niet. Het werkt niet…


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 38 reacties
  • 1 augustus 2024

Help alstublieft!!!🙏🙏🙏

Het internet werkt niet! Al het advies dat jullie hebben gegeven helpt niet!

Het zou niet zo moeten zijn! Je stuurt me naar de gemeenschap. Maar het heeft geen zin. Want ook daar kan niemand me helpen. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen?


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8101 reacties
  • 1 augustus 2024

Bel dan morgen de klantenservice zodat ze een ticket kunnen aanmaken.  Dan kan de technische dienst ernaar kijken en eventueel een monteur langssturen.


Darkman
  • is Prince of Content
  • 137 reacties
  • 2 augustus 2024
eric schreef:

Bel dan morgen de klantenservice zodat ze een ticket kunnen aanmaken.  Dan kan de technische dienst ernaar kijken en eventueel een monteur langssturen.

...en dan stuurt Odido een monteur aan die pas Maandag komt.

 

Heeft mevrouw het hele weekend geen internet.


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7699 reacties
  • 2 augustus 2024

@inna_ivanova Heb je ook een mobiel abonnement van Odido of Ben op je telefoon? 
Stuur mij dan een DM. Je kan dan tijdelijk een hotspot maken met je telefoon dan heb je in ieder geval tot de monteur komt internet 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 38 reacties
  • 2 augustus 2024

Goedemorgen.

Het internet werkt niet. 
Je telefoonnummer werkt niet!

08000092

+31624001200

 

Internet werkt al voor de derde dag niet. Stuur alsjeblieft mij een monteur!!! Help alsjeblieft het probleem op te lossen!!!! 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 38 reacties
  • 2 augustus 2024

Goedemorgen Cristian,

ja, ik heb mobiel abonnement van Odido. 

mijn nummer is: 

XXXXXXXX

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7699 reacties
  • 2 augustus 2024

Stuur mij een dm @inna_ivanova  klik op mijn naam en kies bericht.

dan geef ik je gratis internet op je telefoon. Vraag je omgeving hoe je een hotspot maakt om tv te kijken als dat nodig is

 

zet nooit openbaar je telefoonnummer of privé gegevens openbaar 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 38 reacties
  • 2 augustus 2024

Christien, bedankt voor je advies.

Verwijder alsjeblieft mijn bericht met mijn telefoonnummer.

Ik ben al in een soort van totale wanhoop en verwarring. Het gebrek aan internet heeft de afgelopen dagen echt verpest.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8101 reacties
  • 2 augustus 2024
inna_ivanova schreef:


Je telefoonnummer werkt niet!

08000092

+31624001200

 

 

Hoi @inna_ivanova ,

Wat bedoel je hiermee? Als ik deze nummers bel kom ik gewoon bij Odido uit. Als je mobiele telefoon niet werkt, gebruik dan even een andere telefoon. De klantenservice zal eerst samen met jou wat testen doen en als ze het niet op kunnen lossen een ticket voor de technische dienst aanmaken. Met de oplossing van @Cristien kun je in iedergeval weer internet via een mobiele wifi hotspot aanmaken en daar direct gebruik van maken.


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 38 reacties
  • 2 augustus 2024

Met mijn telefoon gaat het goed. Ik heb geen andere telefoon. Kan ik vragen of de service me terugbelt? Is dat mogelijk?


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8101 reacties
  • 2 augustus 2024

Nee, er wordt niet naar klanten gebelt, maar je zegt dat het met je telefoon goed gaat? Wat hoor je dan als je belt naar 0800 0092?


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3693 reacties
  • 2 augustus 2024

@inna_ivanova Ik ben gelijk nogmaals het systeem ingedoken om met je mee te kijken. Echter zie ik dat het modem gelukkig online is. 

Ervaar je deze problemen alleen op de wifi? Wil je mij meer vertellen, lukt het bijvoorbeeld niet om te verbinden of ben je wel verbonden, maar werkt het niet? 

Ik verneem het graag, zodat ik gericht met je kan mee zoeken naar een werkende oplossing!


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 38 reacties
  • 2 augustus 2024

Ik hang net op. Ik hoor stilte. 
 

Ik kan de code die Christien me gaf niet sms'en. Misschien is er echt iets mis met mijn telefoon.

Vertel me alsjeblieft - waar kan ik terecht om mijn internetprobleem op te lossen? Dit is onmogelijk via de telefoon.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8101 reacties
  • 2 augustus 2024

Blijkbaar werkt je verbinding gewoon volgens de moderator. 

Als je op de eerste foto’s kijkt zie je ook dat INTERNET lampje groen is. Maar WIFI staat uit.

Dus he gebruikt de router met apparatuur die met kabels is aangesloten? b.v. een computer? Die zou het gewoon moeten doen.


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 38 reacties
  • Antwoord
  • 2 augustus 2024

Eric,

Uw collega Teresa heeft me in één minuut geholpen! Ze bracht de wijzigingen op afstand aan en mijn wifi begon te werken.

Teresa! Je bent de beste!!!🙌


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7699 reacties
  • 2 augustus 2024

@inna_ivanova  De code werkte wel! Ik heb het getest, ik denk dat je iets fout had gedaan. 
De code is nu verlopen maar ook niet meer nodig nu! 

Gelukkig ben je nu weer online

Fijn weekend 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 38 reacties
  • 2 augustus 2024

Cristien, 

Heel erg bedankt!

Fijn weekend 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen