Ook mij lukt het inloggen niet
inloggen my t-mobile
Beste antwoord door Jason van Odido
Hoi
Ik heb je wachtwoord aangepast en je kunt weer inloggen! Vergeet niet om je wachtwoord gelijk aan te passen in de My omgeving. Wat me ook opvalt, is dat je nog niet profiteert van jouw Klantvoordeel. Upgrade je Internetsnelheid zodat ook jij optimaal geniet van de mooie voordelen en kortingen. Mocht het onduidelijk zijn, geef een seintje. Ik help je graag zo goed mogelijk. Geniet van jouw abonnement!
P.s. de magenta links zijn klikbaar, klik op deze links om direct naar de juiste subpagina van jouw My T-Mobile Thuis account te gaan. Zo kun je het direct wijzigen!
Moderator edit: Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer, gebruik dan de "wachtwoord vergeten" of "wachtwoord aanvragen" knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij Thuis te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je aanvraag welke e-mailadressen bij ons bekend zijn.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.