Skip to main content

Onderhoud in week 47, 48, 49, 50 en 51


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

186 reacties

  • is een King Poster
  • 26 reacties
  • 8 december 2022

Tv kastje Amina reageerde niet op aanzetten met afstandsbediening, na opnieuw opstarten wel met dezelfde ssl error melding (postcode 3705 (Zeist)).  Op ‘yes’ gedrukt en werkte weer. Lag er weer uit na 1 uurtje dus niet stabiel. WiFi geen problemen. 

~Nu rond 10 uur weer eruit..

Mag hopen dat dit goed opgelost wordt (nadat ik tot gisteren1 ½ week zonder WIFI en TV zat voor overstap naar glasvezel die niet goed doorkwam)..


Hier in Lelystad (8219) nog steeds geen internet……. wat een drama. Thuiswerken via hotspot. Ben benieuwd hoe lang dit nu gaat duren. Mijn hoop dat dit snel is opgelost is inmiddels wel vervlogen en vanuit T-Mobile blijft het stil. Geen updates…….  

 


Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 8 december 2022

10:15 We ontvangen signalen dat de verbindingsproblemen voor steeds meer klanten zijn opgelost. Weet dat we onverminderd door blijven werken om ook de TV-problemen op te lossen. Een reset van het modem en/of de TV Box kan helpen bij het herstellen van de verbinding: reset modem.


  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 8 december 2022

@TMTV 
Vandaag ook last van de 25009 melding. Vannacht is er schijnbaar ook onderhoud geweest.
Speelt dit probleem weer of moet ik nog iets doen om dit op te lossen?


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 8 december 2022

Ook alle TV ANYWHERE APPS VOOR APPLE TV, IPAD EN IPHONE WERKEN NIET MEER. HET BEVEILIGINGSCERTIFICAAT IS NIET VERTROUWD MELDING EN DAARNA OP ALLE ZENDERS ER IS IETS MIS GEGAAN 70007.

Gaan jullie dit ook oplossen!


karel b
  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 8 december 2022
AG1984 schreef:

Om 7.00 melding gehad zie foto, toen gereset en op Yes geklikt. Om 7.30 weer melding dat er geen verbinding was. Dit was in omgeving Weert.

 

ja bij mij in Eindhoven ook


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 8 december 2022
Richardenjolanda schreef:

Hier in Lelystad (8219) nog steeds geen internet……. wat een drama. Thuiswerken via hotspot. Ben benieuwd hoe lang dit nu gaat duren. Mijn hoop dat dit snel is opgelost is inmiddels wel vervlogen en vanuit T-Mobile blijft het stil. Geen updates…….  

 

Denk ff voor (hopelijk) de laatste keer je modem herstarten.

Hier (ook Lelystad), werkt internet weer.

 

TV/Bellen kan ik je niet vertellen, maar internet werkt weer.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 8 december 2022
Koeno schreef:
Janneman1965 schreef:
AG1984 schreef:

Om 7.00 melding gehad zie foto, toen gereset en op Yes geklikt. Om 7.30 weer melding dat er geen verbinding was. Dit was in omgeving Weert.

 

Hier 3825 precies hetzelfde…..🤔

Ook hier precies hetzelfde

In Aalst - Waalre nog steed niet.

 


  • is een Top Poster
  • 28 reacties
  • 8 december 2022
Sander schreef:

10:15 We ontvangen signalen dat de verbindingsproblemen voor steeds meer klanten zijn opgelost. Weet dat we onverminderd door blijven werken om ook de TV-problemen op te lossen. Een reset van het modem en/of de TV Box kan helpen bij het herstellen van de verbinding: reset modem.

Reset van het modem en media converter heeft niet geholpen. Ik krijg nog steeds de melding en moet op yes klikken om TV te krijgen en bij wisseling van zender na een tijdje opnieuw.


Kipsapje schreef:
Richardenjolanda schreef:

Hier in Lelystad (8219) nog steeds geen internet……. wat een drama. Thuiswerken via hotspot. Ben benieuwd hoe lang dit nu gaat duren. Mijn hoop dat dit snel is opgelost is inmiddels wel vervlogen en vanuit T-Mobile blijft het stil. Geen updates…….  

 

Denk ff voor (hopelijk) de laatste keer je modem herstarten.

Hier (ook Lelystad), werkt internet weer.

 

TV/Bellen kan ik je niet vertellen, maar internet werkt weer.

YES,….werkt weer.

 


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 8 december 2022

Ik heb “alleen” de tv error (6301) en de router en tv box (animo) al meerdere keren reset. Uiteraard helpt dat niet, anders zou ik hier geen bericht plaatsen. 
internet werkt wel en geen enkel ander apparaat geeft aan een probleem met een certificaat te hebben.

hebben jullie soms gehoord dat ik laatst tegen iemand zei hoe fijn het is al zo lang storingsvrij te zijn?😅

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 8 december 2022
HST schreef:
Koeno schreef:
Janneman1965 schreef:
AG1984 schreef:

Om 7.00 melding gehad zie foto, toen gereset en op Yes geklikt. Om 7.30 weer melding dat er geen verbinding was. Dit was in omgeving Weert.

 

Hier 3825 precies hetzelfde…..🤔

Ook hier precies hetzelfde

In Aalst - Waalre nog steed niet.

 

HIer hetzelfde probleem 6443 in Brunssum. Geen tv. Kastje gaat ook niet meer aan uit met afstandsbediening 

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 8 december 2022
soepkip67 schreef:

Goedemorgen all, we ontvangen meldingen dat een aantal klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community.

Voor de mensen die wel Internet en/of Vast Bellen kunnen gebruiken, maar geen TV: wanneer je op OK klikt, ontvang je als het goed is weer beeld. Dit lijkt te maken te hebben met de onderhoudsronde van vannacht. Indien het hierna nog niet werkt, herstart dan de TV Box (en het modem) via de stappen die in ons handige artikel beschreven zijn: Reset TV Box | T-Mobile Community.

 

De laatste adviezen op yes klikken of een harde reset werken helaas niet. Problemen zijn van ongeveer 00.30 uur deze morgen in Brunssum


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Auteur
  • Community Manager
  • 10739 reacties
  • 8 december 2022

[UPDATE 11:05]: ook voor het losstaande incident met TV lijkt een oplossing gevonden te zijn. We zijn deze nu aan het testen en komen spoedig met herstelmeldingen. Een reset van het modem en/of de TV Box kan helpen bij het herstellen van de verbinding: reset modem.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 8 december 2022

Ook hier het zelfde probleem 3771 ( zie foto’s) anderen box twee maal gereset maar na even tv kijken weer de zelfde melding. 


karel b
  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 8 december 2022
karel b schreef:
AG1984 schreef:

Om 7.00 melding gehad zie foto, toen gereset en op Yes geklikt. Om 7.30 weer melding dat er geen verbinding was. Dit was in omgeving Weert.

 

ja bij mij in Eindhoven ook

Nu ook geen internet meer geen WIFFI  en geen vaste verbinding


  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • 8 december 2022

Na nogmaals een reset nog steeds geen internet.

Ik heb ook geen mail gehad dat er onderhoud gedaan ging worden, graag een volgende keer wel.

Bedankt.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 8 december 2022
AG1984 schreef:

Om 7.00 melding gehad zie foto, toen gereset en op Yes geklikt. Om 7.30 weer melding dat er geen verbinding was. Dit was in omgeving Weert.

 

Dit had ik vanochtend dus ook. Heb op no gedrukt en nu start het niet meer op.

Omgeving Utrecht 


  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 8 december 2022

Alles herstart conform instructies. Nu certificaat fout op Apple TV bij opstarten app en daarna foutmelding 70007 bij starten van een tv programma.


  • Doet lekker mee
  • 6 reacties
  • 8 december 2022

Ook in Den Haag; postcode 2562.

Ook al div. keren modem/tv box en mediabox herstart.

Probleem blijft terugkeren voor de tv. Internet werkt gewoon.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 8 december 2022
SebasT87 schreef:

Alles herstart conform instructies. Nu certificaat fout op Apple TV bij opstarten app en daarna foutmelding 70007 bij starten van een tv programma.


Hier precies hetzelfde. Hopelijk komen ze snel met een fix


  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 8 december 2022

Gebruikte certificaat is gewoon valide tot 5 jan 2023, dus zou geen issue moeten zijn. Hopelijk vervangen ze deze nu gelijk anders op 5 jan weer issues haha


  • is een Master Poster
  • 20 reacties
  • 8 december 2022

Ja hoor! Eindelijk… hij is er weer!


glasvezeltoerist

Omstreeks 10:24 uur vanochtend is de Internet verbinding weggevallen in Hilversum, postcode gebied 1222. Tot dat tijdstip gewoon kunnen werken via Wifi op notebook.

Een uur later om 11:24 uur merkte ik dat de Internet verbinding moest zijn weggevallen doordat ik van notebook naar desktop switchte. Modem gereset, zonder resultaat.


  • is een King Poster
  • 79 reacties
  • 8 december 2022

Resetten werkt uiteraard niet. Dit zit in een diepere netwerk laag bij T-mobile zelf. Als je geluk hebt werkt je telefoon en internet nog wel. Je kunt alleen maar ok klikken op ssl certificaat melding via originele afstandsbediening van Amino boxje. Daarna werkt het voor een uurtje of zo, daarna zal er wel weer een check plaatsvinden naar dat veiligheid certificaat en treedt dezelfde fout op. TV app heeft dit probleem niet, zit echt in combinatie Amino met T-mobile server.

Ongelooflijk dat dit nu al zo'n 12 uur duurt en niet is opgelost.

Overigens lijkt dit probleem niet op zichzelf staande te zijn. Al enkele dagen voor deze update deze nacht waren er meermaals problemen met internet verbinding. Heb modem en glasvezel converter al meerdere malen moeten herstarten. Echt zwaar ondermaats dit, met alles erop en eraan ben ik 100€ per maand kwijt aan T-mobile. Dan mag je toch kwaliteit verwachten... 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen