Het telefoonnummer van Guidion is definitief gewijzigd van 088-2000151 naar 020-3232766.
Kom je er niet uit? Laat het ons weten en dan helpen wij je verder! Zodra het originele telefoonnummer weer gebruikt kan worden, dan geven wij dat hier aan jullie aan.
Sinds 19.25u vanavond geen internet, wifi, tv. en vaste tel.verbinding in Warnsveld - Zutphen. Het is inmiddels bijna 23.30u!! Postcode 7242HA. Zeer irritant!!
Op vrijdag is er inderdaad een onderbreking geweest in Zutphen. Werkt het inmiddels weer? Zo niet, dan kun je een reset uitvoeren van het modem en/of Media Converter voor herstel. Zie dit topic voor uitleg:
5,5 uur noem ik geen normale onderbreking, Sander!! Precies om 19.25u begon de storing en bij het begin van de nacht was het verholpen. Zover wij konden nagaan waren wij in dit pc gebied een van de enigen waar alles uitviel. Hadden het bijzonder op prijs gesteld wanneer T-Mobile ons even op de hoogte had gesteld van de oorzaak van het probleem. Bijvoorbeeld door even een app'berichtje te sturen. Had s'morgens net mijn smartphone abonnement verlengd!!
Hi @Lurabo, merci voor deze aanvulling! Ik vind het heel rot dat je meerdere uren offline was, excuses hiervoor. Ik kan mij helemaal voorstellen dat je hiervan op de hoogte gesteld wilde worden, dus ik had gehoopt dat dit ook was gebeurd. Dit ga ik dan ook meenemen als feedback, zodat dit een volgende keer niet meer gebeurt. Als ik nog iets voor je kan betekenen, weet dan dat je hier altijd kunt aankloppen! ❤
Ter extra info/nuance: het oorspronkelijke telefoonnummer (088) is bereikbaar doordat er doorgeschakeld is. Dat betekent dat in enkele gevallen er soms een bug optreedt. Bel in elk geval naar het 020-nummer (020-3232766) daarmee kom je sowieso terecht bij de afsprakenlijn.
Vorige week donderdag is bij mij o.a. een t mobile telefoon geïnstalleerd maar de telefoon zou het de andere dag pas doen. Na diverse contacten met jullie en een aantal toezeggingen heb ik nu (maandag avond) nog geen vaste telefoon. Wilt U mij nu ze snel mogelijk aansluiten!!
sinds gisteravond 18:30 geen internet. Pon knippert constant, bel je ja er is een case aangemaakt voor technische dienst, behandeltijd 2 werkdagen.. lekker voor het weekend en meewerken doen ze ook al niet meer. Hallo dit probleem ligt niet bij mij heb geen signaal beetje logisch is ook moeilijk..
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.