Skip to main content
Beantwoord

geen internet al van af 18 maart

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo ik heb vanaf  18 maar geen internet in mijn nieuwe huis . Er is Monteur geweest om als aan te sluiten maar ik krijg geen data verbinding binnen het Rode lampje op modem brand  al.meer dan bijna twee weekjes  ik bel al bijna elke dag en wordt elk keer  gezegd dat goed  ik komt maar ik geloof er niet meer in  ze werk op sturen naar netwerkpartners  die bij mijn kastje van glasvezel vervangen  maar ze bellen nog steeds niet  is zo mogelijk om mail sturen naar  netwerkbeheerder  mijn geduld is op  vriendelijk groeten mv gerrits 

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@gab22, mijn oprechte excuses! Ik zie het inderdaad gelijk. Ook zie ik dat wij meerdere malen ons best doen contact te krijgen met de netwerkbeheerder om een update te ontvangen. Eergisteren hebben we dit als laatste gedaan. Wij dienen nu echt maandag of dinsdag een reactie van de beheerder te ontvangen. Een speciaal team houdt dit in de gaten voor je. Wij zijn er aan deze kant scherp op!

Heb je inmiddels al vouchercodes gekregen voor Unlimited Data? Zo hoef je je geen zorgen te maken om je bundel en kan je jouw telefoon instellen als hotspot voor andere apparaten. Laat het weten als je dit kan gebruiken, dan maak ik het in orde. De facturatie op je nieuwe adres is nog niet gestart, hier ben je dus nog niet voor aan het betalen. Dat is goed om te weten!

Bekijk origineel

4 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2644 reacties
  • Antwoord
  • 29 maart 2025

Hi ​@gab22, mijn oprechte excuses! Ik zie het inderdaad gelijk. Ook zie ik dat wij meerdere malen ons best doen contact te krijgen met de netwerkbeheerder om een update te ontvangen. Eergisteren hebben we dit als laatste gedaan. Wij dienen nu echt maandag of dinsdag een reactie van de beheerder te ontvangen. Een speciaal team houdt dit in de gaten voor je. Wij zijn er aan deze kant scherp op!

Heb je inmiddels al vouchercodes gekregen voor Unlimited Data? Zo hoef je je geen zorgen te maken om je bundel en kan je jouw telefoon instellen als hotspot voor andere apparaten. Laat het weten als je dit kan gebruiken, dan maak ik het in orde. De facturatie op je nieuwe adres is nog niet gestart, hier ben je dus nog niet voor aan het betalen. Dat is goed om te weten!

• Auteur
  • 2 reacties
  • 29 maart 2025

Hallo Cheyenne.  Bedankt voor antwoord. Wat ik graag wil dat .ik weer tv en internet hebt er moet gewoon monteur kom om problemen op lossen . Ik had nooit problemen met internet maar ik verhuizen en problemen  is er  ik kom mijn betaling na  maar nu betaal voor iets waar niks nu kan gebruik van maken 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4146 reacties
  • 31 maart 2025

@gab22 Ik begrijp je sentiment, echt! Als ik dit zelf voor je had kunnen oplossen, had ik dat natuurlijk meteen gedaan. Echter, moeten we nu echt afwachten op reactie van de netwerkbeheerder. Ik kan je verzekeren dat mijn collega’s van de Fiber afdeling hier bovenop zitten. 

Zoals Cheyenne eerder aangaf, is de facturatie voor je nieuwe abonnement nog niet gestart. Uiteraard kijk ik graag met je mee naar een passende vergoeding voor deze situatie. Ik kan dit alleen wel pas doen wanneer het probleem is verholpen. Laat je het dan aan mij weten? Dan kijk ik meteen!
Mocht je nog gebruik willen maken van de Unlimited vouchercode, laat het dan vooral weten. Ik stuur deze graag naar je toe! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 31 maart 2025

Ik snap het maar zouden vandaag bellen .dat een collega gezegd toen verleden week donderdag bellen. Het toch niet zo mogelijk om een afspraak na te komen . Ik kom ook mijn afspraken na ..mijn geduld is bijna op  hoe moet vertrouwen hebben in jullie .zeg me maar .aan komen dinsdag is al twee week dat geen tv en internet kan kijken op normaal manier ik zou liever contact op zeggen .maar ik.weet niet wat boete is  vriendelijk groeten gab22 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen