Is er iemand van Odido die contact kan opnemen. Mijn vraag staat al 3 weken uit naar aanleiding van verschillende problematiek rondom mijn glasvezel bereik.
krijg maar geen reactie van de klantenservice
Beste antwoord door Youn
Hey
Allereerst mijn oprechte excuses voor de gang van zaken. Dit is niet de service die je van ons mag verwachten, sorry! Ik heb het contract per direct beëindigd, per 12-03-2025, voor je moeder. Daarnaast zie ik dat de eerste melding over de trage diensten op 11 februari is gedaan. Daarom heb ik de kosten van 11 februari tot en met 11 maart vergoed. Dit bedrag wordt na de eindfactuur teruggestort op het bij ons bekende rekeningnummer. Nogmaals mijn excuses.
Wel ben ik blij om te horen dat Klik&Klaar een goed alternatief is voor je moeder!
Beste Tommie, dank voor het bieden van een gepaste oplossing! Ben blij dat ik via de community alsnog ben geholpen. Het is wel jammer dat het zo lang heeft moeten duren maar dat is niet te wijten aan de community en ook niet aan de eerstelijn-medewerkers. Het probleem ligt mijns inziens bij de tweedelijn-medewerkers die er alles aan proberen te doen om je aan je contract te houden terwijl het slechte bereik inzichtelijk is voor hun en alle andere opties al uitgeput zijn. Zou mooi zijn als aan die afdeling gewerkt kan worden, dat zou een hoop hoofdpijn en klachten schelen, want zoals gezegd Klik en Klaar optie werkt top en blijf dus gewoon klant van Odido.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.