Skip to main content
Beantwoord

krijg maar geen reactie van de klantenservice

• Doet lekker mee
  • 2 reacties

Is er iemand van Odido die contact kan opnemen. Mijn vraag staat al 3 weken uit naar aanleiding van verschillende problematiek rondom mijn glasvezel bereik.

Beste antwoord door Youn

Tommie van Odido schreef:

Hey ​@Youn, welkom op onze Community.

Allereerst mijn oprechte excuses voor de gang van zaken. Dit is niet de service die je van ons mag verwachten, sorry! Ik heb het contract per direct beëindigd, per 12-03-2025, voor je moeder. Daarnaast zie ik dat de eerste melding over de trage diensten op 11 februari is gedaan. Daarom heb ik de kosten van 11 februari tot en met 11 maart vergoed. Dit bedrag wordt na de eindfactuur teruggestort op het bij ons bekende rekeningnummer. Nogmaals mijn excuses.

Wel ben ik blij om te horen dat Klik&Klaar een goed alternatief is voor je moeder!

Beste Tommie, dank voor het bieden van een gepaste oplossing! Ben blij dat ik via de community alsnog ben geholpen. Het is wel jammer dat het zo lang heeft moeten duren maar dat is niet te wijten aan de community en ook niet aan de eerstelijn-medewerkers. Het probleem ligt mijns inziens bij de tweedelijn-medewerkers die er alles aan proberen te doen om je aan je contract te houden terwijl het slechte bereik inzichtelijk is voor hun en alle andere opties al uitgeput zijn. Zou mooi zijn als aan die afdeling gewerkt kan worden, dat zou een hoop hoofdpijn en klachten schelen, want zoals gezegd Klik en Klaar optie werkt top en blijf dus gewoon klant van Odido. 

Bekijk origineel

4 reacties

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 2 reacties
  • 10 maart 2025

Volledige verhaal:

Ik ben ten einde raad. Ik krijg maar geen reactie van de tweelijns klantenservicemedewerkers en er wordt ook geen oplossing geboden.

Dit is mijn verzoek van inmiddels drie weken geleden:

"lk zou graag mijn overeenkomst willen ontbinden. Het bereik van 100mbits wordt namelijk niet bereikt, mijn tv hapert en ik kan op deze manier niet thuiswerken. Ik heb meerdere keren de speedtest uitgevoerd en vaak komt er een bereik uit van
23 voor download en 19 voor upload (zie bijlage).

Ik heb een versterker aangeschaft via jullie op jullie advies. Dit mocht helaas niet baten. Vervolgens gaf uw medewerker aan dat het splisten van het internet in 2.4ghz en 5ghz de volgende en laatste oplossing is om het bereik te verbeteren. Dit heeft uiteindelijk ook niet mogen baten.

Omdat uw medewerker heeft aangegeven dat het splitsen van het internet de enige en laatste optie is om mijn bereik te verbeteren heb ik gevraagd om een contractwijziging van het huidige abbonement naar klik en klaar. Dit vanwege het feit dat de tv niet hapert wanneer 4g hotspot wordt gebruikt.
Ditzelfde geldt voor de werklaptop.

Bekabeling is niet mogelijk omdat de apparaten geen input hebben voor een oude internetkabel, dit is jullie reeds medegedeeld.

Er is mij een aanbod gedaan om een monteur te laten komen om mijn versterker te verplaatsen. Dat leek mij uiteraard overbodig waardoor ik dit aanbod heb afgewezen. Toen mijn verzoek geweigerd werd om de overeenkomst te ontbinden of mijin abbonement te wijzigen werd opeens ook mijn
verzoek om een monteur geweigerd. Jullie bieden op dit moment dus niets aan om de sitiatie te verbeteren.

Mevrouw is slecht ter been en heeft onlangs haar partner verloren. Zij heeft baat bij een normaal bereik thuis nu zij veel thuis zit. Nu er meerdere opties zijn aangeboden en zij hiervan gebruik heeft gemaakt heeft zij als consument volledig meegewerkt en wordt zij op dit moment onnodig getergd.

Ik verzoek u nogmaals vriendelijk om haar bereik thuis te verbeteren. Mocht u hiertoe niet bereid zijn dan ben ik genoodzaakt om op social media mijn verhaal te doen en de pers, radar of kassa aan te schrijven om hen tussenkomst te laten bieden in deze vervelende situatie. Mevrouw vraagt
namelijk niet haar geld terug en wenst gewoon bij odido te blijven maar dan onder een ander contractsvorm zodat zij gebruik kan maken van een inmiddels essentieel onderdeel van het leven namelijk een normaal bereik zoals jullie die op
de site verkopen, 100 mbits."

Omdat ik geen respons heb gehad was ik genoodzaakt om een alternatief voor mijn moeder te vinden. Ik heb inmiddels de klik en klaar besteld en nu werkt alles naar behoren zonder gehaper. Bij deze nogmaals het verzoek om mijn abonnement te ontbinden nu bewezen is dat met de klik en klaar het bereik wel wordt gehaald en met de glasvezelverbinding jammer genoeg niet.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13312 reacties
  • 11 maart 2025

Allereerst mijn oprechte excuses voor de gang van zaken. Dit is niet de service die je van ons mag verwachten, sorry! Ik heb het contract per direct beëindigd, per 12-03-2025, voor je moeder. Daarnaast zie ik dat de eerste melding over de trage diensten op 11 februari is gedaan. Daarom heb ik de kosten van 11 februari tot en met 11 maart vergoed. Dit bedrag wordt na de eindfactuur teruggestort op het bij ons bekende rekeningnummer. Nogmaals mijn excuses.

Wel ben ik blij om te horen dat Klik&Klaar een goed alternatief is voor je moeder!

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 11 maart 2025
Tommie van Odido schreef:

Beste Tommie, dank voor het bieden van een gepaste oplossing! Ben blij dat ik via de community alsnog ben geholpen. Het is wel jammer dat het zo lang heeft moeten duren maar dat is niet te wijten aan de community en ook niet aan de eerstelijn-medewerkers. Het probleem ligt mijns inziens bij de tweedelijn-medewerkers die er alles aan proberen te doen om je aan je contract te houden terwijl het slechte bereik inzichtelijk is voor hun en alle andere opties al uitgeput zijn. Zou mooi zijn als aan die afdeling gewerkt kan worden, dat zou een hoop hoofdpijn en klachten schelen, want zoals gezegd Klik en Klaar optie werkt top en blijf dus gewoon klant van Odido. 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Youn, ik ben het 100% met je eens dat dit beter had gemoeten. Deze ervaring gaat onze organisatie zeker in, want hier moeten we van leren. Bedankt voor je begripvolle reactie en het meedenken. Ik ben blij dat Tommie je alsnog naar wens heeft kunnen helpen!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen