Skip to main content
Beantwoord

Geen verbinding Samsung TV met Zyxel T-56 Modem

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Mijn Samsung TV geeft steeds aan dat de draadloze netwerkverbinding mislukt. Ik heb het al meerdere keren geprobeerd zonder succes. Ik las in eerdere berichten dat je via de webbrowser naar 192.168.1.1 kunt gaan om instellingen aan te passen. Deze tips heb ik allemaal opgevolgd maar zonder resultaat. Mijn vorige modem van Odido deed het direct, al mijn overige apparaten hebben wel gewoon verbinding. Wie o wie kan mij verder helpen? Best jammer zo met het EK om thuis geen tv te kunnen kijken XD

Beste antwoord door Waqqas

@Ayla_PT 

Wat je ook kan proberen is:

Bij netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, bij beveiligingsmodus kies WPA2-PSK, beschermde framerates uitgeschakeld en toepassen.

Bij netwerkinstellingen, draadloos, andere, bij 802.11 modus b/g/n gemengd kiezen en toepassen om WiFi 6 uit te schakelen.

Bekijk origineel

10 reacties

toetsie
  • is een legendarische user
  • 404 reacties
  • 19 juni 2024
Ayla_PT schreef:

Mijn Samsung TV geeft steeds aan dat de draadloze netwerkverbinding mislukt. Ik heb het al meerdere keren geprobeerd zonder succes. Ik las in eerdere berichten dat je via de webbrowser naar 192.168.1.1 kunt gaan om instellingen aan te passen. Deze tips heb ik allemaal opgevolgd maar zonder resultaat. Mijn vorige modem van Odido deed het direct, al mijn overige apparaten hebben wel gewoon verbinding. Wie o wie kan mij verder helpen? Best jammer zo met het EK om thuis geen tv te kunnen kijken XD

Ik krijg regelmatig de melding dat er geen internet verbinding is als ik de TV aanzet. Na een paar keer op 'opnieuw proberen' te tikken lukt het wel om verbinding te maken.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20361 reacties
  • 19 juni 2024

@Ayla_PT 

Welke instellingen heb je al aangepast?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 19 juni 2024
Waqqas schreef:

@Ayla_PT

Welke instellingen heb je al aangepast?

Dank voor je reactie!

Ik heb de modem ingesteld op WPA2-PSK bij beveiligingsmodus, en 5GHz uitgeschakeld. 

Dit heeft helaas niet geholpen, kan nog steeds geen verbinding maken.

Heb jij nog ideeën? 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20361 reacties
  • Antwoord
  • 19 juni 2024

@Ayla_PT 

Bij netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, bij beveiligingsmodus kies WPA2-PSK, beschermde framerates uitgeschakeld en toepassen.

Bij netwerkinstellingen, draadloos, andere, bij 802.11 modus b/g/n gemengd kiezen en toepassen om WiFi 6 uit te schakelen.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 19 juni 2024
Waqqas schreef:

@Ayla_PT

Bedankt, ga het gelijk proberen als ik zo thuis ben!

Keep you posted.

• is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 23 januari 2025

Ik heb het zelfde probleem

odido heeft eem zyxel modem gestuurd

laptop heeft wel wifi verbinding

iphone ook samsung ook

tv sansung niet !!

op de oude modem huwai de samsung tv had wel verbinding maar met de zyxel T54 niet !

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20361 reacties
  • 23 januari 2025
Waqqas schreef:

@Ayla_PT

Hallo ​@zamaan1 

Heb je dit ook geprobeerd?

• is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 23 januari 2025

Zeker

Helaas niet geholpen.

• is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 23 januari 2025

Het is me gelukt de tv heeft nu wel wifi verbinding

Bij netwerkinstellingen, draadloos, algemeen,

bij beveiligingsmodus kies WPA2-PSK, beschermde framerates uitgeschakeld en toepassen.

Bij netwerkinstellingen, draadloos, andere,

bij 802.11 modus b/g/n gemengd kiezen en toepassen om WiFi 6 uit te schakelen.

dank u Waqqas

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1892 reacties
  • 25 januari 2025

Hi ​@zamaan1, woehoe wat super fijn dat de stappen van ​@Waqqas dé oplossing was om de tv weer optimaal te laten werken. Veel kijkplezier! 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen