Mijn Yealink t41p wilt niet registreren, alle instellingen in de telefoon staan goed, want ik heb de telefoon meegegeven aan iemand anders en bij hem deed de telefoon het gelijk zonder problemen. Moet er iets in de router aangepast worden ? (zyxel router)
Yealink t41p wilt niet registreren, bij iemand anders met een andere provider werkte de telefoon gelijk!
Beste antwoord door yalerta
Ik heb het geprobeerd , was uren bezig maar lukt me niet ..
Het is niet nodig om de Odido inloggegevens aan te passen of gebruiken.
Om de voip telefonie via Cheapconnect te gebruiken moet je van CC de inloggegevens in de telefoon invoeren.
/knipenplak
Om ons VoIP account in te stellen heeft u de volgende gegevens nodig:
- gebruikersnaam: dit is uw telefoonnummer in internationaal formaat (bv. 31851234567 ). Deze is terug te vinden in de welkoms e-mail of in uw portal.
- wachtwoord: tevens te vinden in de welkoms email of portal.
- outbound proxy en/of sip server: voip.cheapconnect.net
/uigeplakt
Het is mogelijk dat de Yealink telefoon moeite heeft met poort 5060 die standaard gebruikt wordt bij Voip telefonie.
In dat geval moet je een ander POORTNUMMER van CC invullen in de instellingen van de Yealink telefoon. Forum van CC geeft als aternatieven
5066
5068
5070
5072
5074
5076
5078
5080
Maar ook het in of uitgeschakeld zijn van SIP alg en dergelijke kunnen problemen opleveren.
Die SIP instelling doe je echter niet in het Yealink toestel maar in De Zyxel modem.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.