Skip to main content

Voicemail vaste lijn werkt niet

Albert55

Heb het al een paar keer getest, ook een welkom boodschap ingesteld maar helaas werkt de voicemail niet goed. Hij speelt de voicemail niet af en daardoor krijgen we dus ook geen mail met de boodschap.

Is dit een bekend probleem of is er een storing. Informatie staat in mij profiel. Voicemail staat ook gewoon ingeschakeld.

Uitgelichte reactie

29 maart 2025

Hoi ​@Albert55, ik help je super graag verder! Heb je de stappen gevolgd op onze website: Voicemailinstellingen voor Vast Bellen | Odido. Mocht het hiermee niet lukken, hoor ik graag waar je precies vastloopt. Ik ga dan direct voor je aan de slag! 😊

8 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2183 reacties
  • 29 maart 2025

Hoi ​@Albert55, ik help je super graag verder! Heb je de stappen gevolgd op onze website: Voicemailinstellingen voor Vast Bellen | Odido. Mocht het hiermee niet lukken, hoor ik graag waar je precies vastloopt. Ik ga dan direct voor je aan de slag! 😊

Albert55
  • Auteur
  • is King of Content
  • 74 reacties
  • 29 maart 2025

@Ishana van Odido krijg de boel wel ingesteld, maar als mensen ons bellen dan werkt de voicemail niet. En vaak horen de boodschap niet eens. Kwam er achter dat mensen geen reactie retour kregen van mij en dat mij vertelde.

Heb het zelf ook een paar keer geprobeerd en het werkte inderdaad niet. Terwijl alles wel ingeschakeld stond. 

Heb het nu uitgeschakeld zodat mensen het later maar weer het moeten proberen nij te bellen maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Albert55, dit wil ik samen oplossen. Ik heb een aanpassing gedaan in je Vast Bellen account, het zou nu weer moeten lukken. Wil je dit over een uur eens testen? Ik ben benieuwd of de voicemail nu wel werkt. Zo niet, dan schakel ik de technische dienst in om dit op te lossen!

Albert55
  • Auteur
  • is King of Content
  • 74 reacties
  • 29 maart 2025

@Cheyenne van Odido zal dit weekend het gaan testen. Laat het je weten als het gelukt is. 

Alvast bedankt voor je hulp hiermee 

Albert55
  • Auteur
  • is King of Content
  • 74 reacties
  • 29 maart 2025

@Cheyenne van Odido 

Net getest, helaas werkt het nog steeds niet 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13605 reacties
  • 31 maart 2025

Hey ​@Albert55, zou je het modem eens willen voorzien van een factory reset door het knopje achterop 30 seconden in te drukken met een tandenstoker? Start het station van je telefoon opnieuw op. Werkt Voicemail hierna weer? Zo niet, heb je dan het merk van het toestel voor mij en 2 voorbeeldgesprekken (datum + tijdstip) waar het probleem speelde? Dit mag jezelf ook zijn als je de naar je eigen telefoon belt, maar dan kunnen we wat gerichter gaan zoeken. Alvast bedankt! 

Albert55
  • Auteur
  • is King of Content
  • 74 reacties
  • 31 maart 2025

@Tommie van Odido 

Om 18:43 en 18:44 uur getest en het werkt niet 

Natuurlijk heb ik eerst een factory reset uitgevoerd. Siemens Gigaset A120 hebben we.  

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13605 reacties
  • 1 april 2025

Dankje ​@Albert55, ik heb het doorgezet naar onze technische dienst, zij zullen hier spoedig naar kijken! Wordt vervolgd. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen