Skip to main content
Beantwoord

sip wachtwoord om telefoon activeren op mijn fritzbox 7590ax

• 8 januari 2025
  • 6 reacties
  • 136 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Sip wachtwoord om 0m vaste telefoon te activeren op mijn fritzbox 7590ax 

Beste antwoord door Gersch

Tommie van Odido schreef:

Hoi ​@Gersch, welkom op onze Community!

Dat kan gemakkelijk in Mijn Odido. Hier kun je een wachtwoord instellen voor VOIP.

Nu werkt het. Bedankt 

Bekijk origineel

6 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13605 reacties
  • 9 januari 2025

Dat kan gemakkelijk in Mijn Odido. Hier kun je een wachtwoord instellen voor VOIP.

• Auteur
  • 2 reacties
  • 9 januari 2025

Dat wilde ik ook doen,  maar ik kan niets invullen. Het invulvelden is grijs, kan niets invullen 

• Auteur
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 9 januari 2025
Tommie van Odido schreef:

Nu werkt het. Bedankt 

roncpjovertoom
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 24 maart 2025

Hoi allemaal,

Wie kan kan helpen ik het zelfde probleem dat ik wil graag een VOIP wachtwoord wil instellen maar dat gaat niet op de website van Odido omdat pagina waarop dat kan een foutmelding geeft.

https://www.odido.nl/my/thuis/instellingen/bellen

Deze melding kreeg ik dan te zien: Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.

Ik heb namelijk de zelfde router als hier genoemd de Fritzbox 7590ax.

Alvast super bedankt voor jullie hulp.

TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1774 reacties
  • 31 maart 2025

Hoi ​@roncpjovertoom,

Is het inmiddels gelukt? Zo niet, dan zal ik het onder de aandacht van de moderators brengen.

roncpjovertoom
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 2 april 2025

Nee helaas de website waarop ik mijn voip gegevens kan veranderen geeft nog steeds een foutmelding en dat geld trouwens voor alle vaste telefonie opties op de website.

Vorige week donderdag 27 maart heb ik contact gehad met Marcel van Odido Service en ik heb van hem ook een Case nummer nummer gekregen omdat het ook naar afdeling ICT is gestuurd.

Het is morgen een week terug dat Odido daar over gebeld heb en daarna niets meer vernomen.
Maar ondertussen betaald ik wel voor vaste telefonie maar ik kan er niets mee omdat ik het Voip wachtwoord niet weet en ook niet kan veranderen op de website van Odido omdat het nog steeds deze foutmelding geeft:   Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen