Beantwoord
WAN lampje knippert niet bij installatie
T Mobile thuis pakken ontvangen, alle stappen om internet aan te sluiten gevolgd. Het WiFi lampje brandt en daar kan ik ook verbinding mee maken maar het WAN lampje doet niets en internet heb ik ook niet. Meer dan een half uur proberen de klantenservice telefonisch te bereiken maar ik kom er niet doorheen. Ik wil heel graag zsm internet in mijn nieuwe huis. Hoe dit op te lossen?
Beste antwoord door Sander
Hoi Manou89,
Wellicht dat deze video je nog verder kan helpen bij de installatie. Blijft het lampje WAN uit, dan heb je inderdaad de klantenservice nodig, omdat misschien jouw internetlijn nog niet geactiveerd is of omdat er iets anders mis is in de internetlijn. Je mag hiervoor ook contact met mij opnemen. Stuur dan je adres en laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht aan mij door.
Houd je ons op de hoogte?
Bekijk origineelWellicht dat deze video je nog verder kan helpen bij de installatie. Blijft het lampje WAN uit, dan heb je inderdaad de klantenservice nodig, omdat misschien jouw internetlijn nog niet geactiveerd is of omdat er iets anders mis is in de internetlijn. Je mag hiervoor ook contact met mij opnemen. Stuur dan je adres en laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht aan mij door.
Houd je ons op de hoogte?
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.