Beantwoord
Vertraging bij nieuwe aansluiting
ik heb een mail gekregen dat ik op 14-06-2019 T-Mobile Thuis zelf kan installeren. De verbinding wordt op die dag voor 18.00 uur opgeleverd. Nou is het al 21 juni maar ik heb nog steeds geen internet verbinding. ik heb op 20 juni een mail geschreven naar de klantenservice waarin ik een link kreeg voor de dagen dat de monteur beschikbaar zou zijn. dit zou pas op 15 juli zijn. dat is voor ons erg lang.Nou is voor ons de internet verbinding van belang omdat wij internet kunnen gebruiken op onze telefoons en dat de kinderen gebruik maken van de internet voor op de playstation. we vinden dit erg vervelend en hopen dat we met een oplossing kunnen komen
Beste antwoord door Sander
Hi @mevlut01 ,
Ik geef graag een update! Wij zijn in gesprek met KPN. Zij geven aan dat er niets mis is met de lijn tussen de wijkcentrale en jouw huis. Wij zien echter dat er een lijnkruising is: Er zit dus wel degelijk een stekkertje verkeerd in de wijkcentrale. Dit koppelen we nu weer terug. Hiermee zou het nu duidelijk moeten zijn en snel een oplossing voorhanden zijn.
Dit is altijd een lastig issue, aangezien het lastig te detecteren is en er vele mogelijkheden zijn. Niet een fijne situatie, maar ik hoop dat het met deze uitleg en onze tijdelijke oplossing met vouchers duidelijk is dat wij dit ook heel graag en snel opgelost zien. Ik wil je dan ook hartelijk bedanken voor je geduld!
Bekijk origineelIk geef graag een update! Wij zijn in gesprek met KPN. Zij geven aan dat er niets mis is met de lijn tussen de wijkcentrale en jouw huis. Wij zien echter dat er een lijnkruising is: Er zit dus wel degelijk een stekkertje verkeerd in de wijkcentrale. Dit koppelen we nu weer terug. Hiermee zou het nu duidelijk moeten zijn en snel een oplossing voorhanden zijn.
Dit is altijd een lastig issue, aangezien het lastig te detecteren is en er vele mogelijkheden zijn. Niet een fijne situatie, maar ik hoop dat het met deze uitleg en onze tijdelijke oplossing met vouchers duidelijk is dat wij dit ook heel graag en snel opgelost zien. Ik wil je dan ook hartelijk bedanken voor je geduld!
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.